Sitede kaç gündür bana şişmansın diye bir linç girişimi var çözemedim yani herkes sıfır beden olmak zorunda sanki😂 10 kilo verdim daha neremi eriteyim yeter vücut tipim böyle işte incecik olamıyorum ne yapayım😏 Kıvrımlı kadınlar kilolu mu görünüyor?
Kıvrım var, kıvrım var. Biraz da zevk meselesi. Candice Swanepoel ve Viki Odintcova da kıvrımlı mesela ama kilolu durmuyorlar, yağ oranları düşük. Benim vücut olarak en beğendiğim iki kadın. Candice Swanepoel'un vücudu armut tipli yani omuzları kalçasından dar, Viki Odintcova'nın vücudu da ters üçgen gibi duruyor; omuzları kalçasından geniş gibi. Benim de vücut tipim armut ve hatlarım, kemik şeklim bu iki kadının hatlarıyla kemik yapısına benziyor; insanın estetik algısı da biraz kendine benzeyenlere göre gelişiyor, belki de ondan. Kum saati vücut tipi ideali ama bence -genel- olarak kadını daha etli gösteriyor ya da belki de genlerle ilgisi vardır yani kum saati vücut tipinin dayandığı ırk daha balık etlidir vs. Bence; kilolu durmuyorsun, gerçekle fotoğraf arasında da fark olabiliyor yani burada senin kilolu olduğunu söyleyenler gerçekte görse belki aynı şeyi demeyecek, hatta ince bulanı bile olabilir.
Artık dayanamayacağım :) Şu sitede fiziğine ve karakterine (tanıdığım ve tahmin ettiğim kadarıyla) hasta olduğum tek kadınsın. Fiziğine laf eden, hele ki kilolu olduğunu iddia eden herkes kördür. Gayet kıvrımlı ve uygun ölçülerde bir fiziğin var. Kim ne derse desin takma. Unutma! Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır. ;)
Yok canım ya ne kilolusu gayet idealsin, kadın dediğin balık etli olur zaten bende hemen hemen fizik olarak seninle aynıyım vallahi çokta mutluyum. ☺️☺️
Evet çok Seksi kadın dediğin sarılıp yokladiginda eline gelecek sevebileceksin biraz yumuşak olacak kemik yükünün nesine sarılıp sevebilecek adam bu arada bacakların mükemmel tatlım harikasın Seksi harika ve enfesss
Kıvrımlı kadınlar candır ama sen takıntı yapmamalısın. Kadının kriteri şu olmalı. Erkekler kendisiyle konuşurken, ne kadar aptallaşıp zırvalıyorsa, kadın o kadar güzeldir. Şişmanlığa bakma, söylenene aldanma.
O kilonun, orantılı olarak kıvrımlara dağılıp dağılmadığına bağlı. Şimdi basen geniş, göğüsler tahta ise biçimsizdir. Göğüsler iri, göbek de adeta 3. göğüs gibi önden devriliyorsa gene iticidir.
Tabiki herkes sıfır beden olmak zorunda değil. Ben de istesemde incecik olamam. Şişmansın diyenleri boşver sen kendini güzel hissediyorsan sorun olmamalı💁
Senın neren şişman sacmalamışlar kum saati olan fizik kıvrımlı ve kadınsıdır ayrıca kumsaati bir fiziğe sahıp kadın biraz kilolu olsa bile kolay kolay şişman gözükmez..
En İyi Cevaplar