Sizce erkekler tüylerini almalı mı? Bir erkek ne kadar tüylü olmalı? Kıllı erkek mi? Kılsız erkek mi? Sizce bir erkek tüylü mü olmalı yoksa tüysüz mü olmalı?








Tüylü olmak erkeğin kaderi bundan kaçış yok.. Ancak vücud tüyü ile sakal bıyık arasında dağlar kadar fark var..
Rica ederim mehmet amcacım.
cogu kıllı sevdigini soyledi ozellikle gögüs kılını cogu seviyor
Ciddi misin
evet
Kıllı kız kadar itici buluyorum
Çok itici buluyorum..
Cevap
2Cevap
bence kılsız olmalı özellikle göğüste çok itici😛 spor yapan biriyse alır zaten büyük ihtimalle
kol bacak bir derece tamam da vucutta kötü ya özellikle sırtta
Çok itici gelmiyor bana önemli olan birbirimizi sevmemiz kıla tüye takılmaya gerek yok.
Yani cok abarti olmasada bence bir erkegi gögüs killari cekici yapiyor
ağdayı bir yapiştircaksin şaaak diye bir cekiceksin 😄
Kesinlikle kıllarını almalılar. Ozellikle kol ve göğüs. Cidden hoş durmuyor.
Igrenc ve tiksinc. Ne kadar yakisikli ve seksi olursa olsun
Iyyy iğrenç ya şu an bunları bulsam ağdayı alıp uçarak yanına gider zorla alırdım
Kıllarını almaları gerektiğini düşünüyorum
Bence genetal bölgede kilini almali ve koltuk alti, digeri önemli değil
Erkekler yapıları gereği kıllı olurlar fakat fotoğraftaki erkekler maymuna dönmüş. Bu kadar kılla sahip erkekler kısaltmalı ya da tamamen kestirmeli.
Kıl seven bir ben olamam ya
Abartılı olmayacak kadar olursa iyi bence
Cokda abartı olmamali bence
İğrenç. Cidden mide bulandırıcı.
Çok var kılî az olsa yine neyse
En sonda ki çok yakışıklı. Ama kılsız olmalı 😝
1 deki temsili ben
Hahaha
Birinci hadi neyse de diğerleri kötü
almalı kanka
Midem bulanıyor
Nasıl rahat ediyorsa
Hoş değil asla.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar