Gözaltım çöktü ve morardı. Gözaltına dermaroller yapıldığını duydum çöküklüğü onarıyormuş ciltte açtığı minik delikler cildin yara olarak algılamasını sağlayıp cilt kendini yenilemeye başlıyormuş. Bu arada yüzüme daha önce yaptırdım dermaroller sivilce izlerim için faydasını gördüm. O zaman gözaltıma yaptırmamıştım daha doğrusu gözaltına uygulandığını bilmiyordum yeni öğrendim. Zaten gözaltı için ayrı yüz için ayrı roller kullanılıyormuş. Gözaltı hassas olduğu için daha ufak çapta iğneler oluyormuş roller ın üzerinde evde uygulayanlar bile varmış. Ama ben cesaret edemedim evde alıp uygulamaya, özel hastanede hep gittiğim cildiye uzmanına uygulattırmayı düşünüyorum yüzüme de o uygulamıştı. Dermaroller gözaltı dolgusundan daha iyi ve faydalı bir şey bence. Dolgu yaptırmadan önce dermaroller ı denemeniz daha mantıklı olur dolgu yaptırmayı düşünenler için söylüyorum. Çünkü dolgudan memnun kalmadığını yazanlarda var. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Gözaltıma dermaroller yaptırmalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Hadi ama kimse fikir sunmamış gözaltı problemi yok mu kimsenin?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar