GÖZALTI ÇÖKÜKLÜĞÜNE VE MORLUĞUNA SON ! Gözaltıma dermaroller yaptırmayı düşünüyorum. Yaptırıpta memnun kalan var mı?

Gözaltım çöktü ve morardı. Gözaltına dermaroller yapıldığını duydum çöküklüğü onarıyormuş ciltte açtığı minik delikler cildin yara olarak algılamasını sağlayıp cilt kendini yenilemeye başlıyormuş. Bu arada yüzüme daha önce yaptırdım dermaroller sivilce izlerim için faydasını gördüm. O zaman gözaltıma yaptırmamıştım daha doğrusu gözaltına uygulandığını bilmiyordum yeni öğrendim. Zaten gözaltı için ayrı yüz için ayrı roller kullanılıyormuş. Gözaltı hassas olduğu için daha ufak çapta iğneler oluyormuş roller ın üzerinde evde uygulayanlar bile varmış. Ama ben cesaret edemedim evde alıp uygulamaya, özel hastanede hep gittiğim cildiye uzmanına uygulattırmayı düşünüyorum yüzüme de o uygulamıştı. Dermaroller gözaltı dolgusundan daha iyi ve faydalı bir şey bence. Dolgu yaptırmadan önce dermaroller ı denemeniz daha mantıklı olur dolgu yaptırmayı düşünenler için söylüyorum. Çünkü dolgudan memnun kalmadığını yazanlarda var. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Gözaltıma dermaroller yaptırmalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Hadi ama kimse fikir sunmamış gözaltı problemi yok mu kimsenin?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
GÖZALTI ÇÖKÜKLÜĞÜNE VE MORLUĞUNA SON ! Gözaltıma dermaroller yaptırmayı düşünüyorum. Yaptırıpta memnun kalan var mı?
Cevapla