Güzellik algıları maalesef ki her yerde aynı. Eğer bir kusurun varsa güzellik standartlarının dışına çıkmış oluyorsun bu güzellik algıları o kadar çok abartılıyor ki insanları acımasızca eleştirmeye başlıyoruz. Fakat ABD'li Lomikoe Johnson bütün algılardan kurtulup herkese ilham verecek bir işe kalkmış. Gelin hep birlikte tanıyalım..
12 yıl önce kolunun altında çıkan küçük ve beyaz nokta ile fark etmiş hastalığını
İlk başlarda ne olduğunu anlamasa da bu beyaz nokta her yere yayılınca kanser olduğunu düşünmüş...
Fakat beyaz noktalar vücudunun her yerinde çıkmaya başlayınca ve büyüyünce kanser değil vitiligo olduğunu öğrenmiş.
Vitiligo; Cilde rengini sağlayan melanin üretiminin durması demek.
Bu süreçte çok fazla yıprandığını anlatıyor!
İnsanlar ellerime bakıyordu ama benimle tokalaşmıyordu, çocuklar benden korkuyordu...
Henüz 25 yaşındayken bu hastalığa yakalanıyor ve insanların acımasız eleştirilerinden kurtulmak için sürekli makyaj yapıyor.
Bu zorlu süreçte en büyük destekçisi nişanlısı Philip oluyor, nişanlısına destek vererek makyaj malzemelerini bir kenara atmasını sağlıyor.
Şimdi duyacaklarınıza inanmayabilirsiniz ama Iomikoe Johnson 4 çocuk ve 2 torun sahibi!
Öz güveni yerine gelen büyükanne artık farklı olmayı sevdiğini söylüyor, modellik yaparak bu hastalığa yakalanan herkese ilham oluyor.
Güzelliğin derinin ötesinde olduğunu herkese kanıtlamış oldu!
Ve dış görünümünden dolayı yargılanmaktan korkanlara güzel bir mesajı var!
Birileri sizi sevmeden önce siz kendinizi sevmelisiniz!
Kusurların Hiçbir Şeye Engel Olmadığını Gösteren Model ve Büyükanne Iomikoe Johnson ile Tanışın!
Bende de var bu hastalik ve ben cok daha genc yasta tanismistim. gercekten yasami cok zorlayan ve bir o kadar da garip bor hastalik. ancak ozguvenini ve hayata bakis acini da sorgulayip guclu bir yapiya ulasmani da sagliyor. ama yaninda destekci olmasi sart tabi
@Alizwell çünkü makyajla kapatıyordu en başta hastalık ilerlemediği için kendi siyahi ten renginde makyaj yapıyordu ama çok ilerleyip hastalık heryerini kaplayınca artık beyaz ten renginde makyajla kapamaya başladı o yüzden
Asıl hastalık toplum, kendi kurallarını yaratıyorlar ve bu kurallara uymayanları , eksik ya da hastalıklı olarak nitelendirmek cüretini gösteriyorlar. Hiç bir farklı doğal reaksiyon toplum için kabul edilebilir değil
Benim teyzemde de var ve ben garip olarak bu hastalığa yakalanmak istiyorum. Beyaz beyaz noktalar çok havalı ve güzel olurdu bence. Farklılıklarımın olmasını seviyorum. Keşke bu hastalığı yapan virüsü vücuduma aşılayabilsem ama yapmam sanırım. :/
Evet, kendimizi değer verip bakımlı olmalıyız. Kendimize zaman ayırıp daha kötü durumda olanlara da bakıp halimize ßükretmeliyiz. Pozitif olalım lütfe. Haydi etrafımıza gülümseyerek ve herkese selam vererek baßlıyalım. Günaydın. selam. 😊😉😚
"Kusur" kelimesi bu ve benzer durumlar için nahoş bir ifade bence. Tırnak işareti ile ifade edebilirdiniz ya da "Farklılık" kelimesini kullanabilirdiniz.
En İyi Cevaplar