Evet bir Yeşilçam klasiğidir, yıllarca küçümsenen insanlar yıllar sonra karşınıza süper güzel ve süper zengin çıkarlar. Tam olarak olmasa da benzer bir olay yaşanmış.
Enam Heikeens 25 yaşında Gana'dan bir güzel kızımız.Ve fark ettiğiniz gibi vitiligo hastası, ilk lekesini 7 yaşındayken fark etmiş.
Okullarda yıllarca zorbalığa maruz kalmış, hastalıklı denmiş ve ondan uzak durulmuş.
Okulla bitmemiş bu iş. Sevdiği adam onunla görülmekten utandığı için ondan ayrılmış!
Buluşmalarında hep "gizli" yerlere götürülmüş. İnsan içine çıkarılmamış anlayacağınız.
Ama o kaçmamış, saklanmamış, kamera önüne geçmiş!
Biz yüzümüzdeki bir sivilceden bile utanırken o bu hastalığı için "kendimi güvenim var" demiş.
Tabii insanlar acımasız. "Yandın mı, asit yağmuruna mı maruz kaldın?" diye sürekli mesaj alıyormuş Heikeens.
O yine iyi bir şey yapmış. İnsanlara vitiligoyu anlatmaya başlamış. Okullarda, kiliselerde ders vermiş.
Ne dersiniz, sizce de yaşadıklarımızı bir gözden geçirmemiz gerekmiyor mudur artık? Kafamıza taktığımız şeyler, üzerine düşünülmesi gereken şeyler mi?
Bir Zamanların Fakir Ama Gururlu Genci Vitiligo Kadın Şimdi Model!
Hiçbir şey, bir şeyleri başarmaya engel olmamalı. Bir adam vardı, elleri ve ayakları yoktu ve dünyalar güzeli bir kadınla evliydi. Karın bu duruma takılmıyor mu, zor olmuyor mu uyuşmanız diye sordukların da verdiği cevap çok etkileyiciydi "Ona sarılmak için ellere ihtiyacım yok. Kalplerimiz yetiyor." ve bu şu an da çeşitli üniversitelerde konferanslar veriyor, durumu da gayet iyi. Yani bir şeyleri başarmak için bahaneler olmamalı. Ellerin yok diye resim çizmene engel olacak bir şey yok, Dünyada milyonlarca liralık tabloların bazıları ayaklarla çizilmiş. Ama şöyle bir şey var, İnsanoğlu çok garip bir varlık. Engelli veya herhangi bir durumu olan diğer insanları hemen yadırgayıp, toplumdan soyutlamaya çalışıyorlar. Allah insanlığın sonunu hayretsin.
5
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
erkeklerin hiç biri yazmamış ama bu kadın bayaaa güzel , teninin iki renk olması da gayet hoş görünüyor, bence ortalama bir mankenden çok çok güzel, bu duruma allah yaratmış dalga geçilmez diyen zihniyeti de anlamıyorum, sanki bedbaht bir yaratık yaratmış allah, halbuki gayet sevimli ve hoş bir hanım, bende yarattığı etki sanki çikolata reklamındaki süt ve kakaonun etrafa sıçrayarak karışması veya üzerimize giydiğimiz iki renkli bluzlar yani gayet olağan ve gayet sempatik geldi
Model olmasına filan çok sevindim küçümseyip utananlara ders olsun toplumda bu tarz rahatsızlıklardan dolayı ötelenen çok insan olduğundan emini bir türlü insanları görünüşü için değil de insan olduğu için sevmeyi öğrenemedik bencil ve hırslıyız çokta eksiğiz nu konuda :( onların bendenleri hasta bizim ruhumuz
Çok zor bir durum, kardesim de vitiligo hastası resmen özgüven eksikliği yaşıyor. Çok şükür bu halimize allahım başka dert vermesin ama yaşayan bilir, başkada bişe diyemem
İnsanın önce vicdanı olmalı empati duygusu olmalı böyle vicdansız ve bu duygudan bir haberdar olan insanlar yüzünden bir çok can yanıyor lütfen azıcık ta olsa insan olmanın hakkını verin diyorum dalga geçen gereksizlere
Degil tabi amabu olay nerede olmus bir bakin olay bu. Kaldiki kac kisi boyle bu sadecebu hastalik icin degil hersey icin ama herkes bu kadar sanslisegil
Güzel bilgileriniz için teşekkür ederim. Ellerinize sağlık. Ne oldum değil ne olacağımın bariz bir örneği.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bize örnek olması gerek bir kadın bence, ayrıca çokta güzel bunu kusur olarak değilde farklılığını yansıtması, bence ona hastalıklı diyenler özürlüki insanları dış görünüşünden yargılayan beyinsizler
En İyi Cevaplar