Oje Tutkunları Buraya, Sizlere Harika Önerim Var: Flormar Oje Deneyimim!

Selam,

Oje deyince biz kızlar için akan sular durur. Çünkü ojeler kırmızı noktamız diyebiliriz. Fakat her güzelliğin bir bedeli var. Mesela uzun süre ojeler tırnakta kalırsa maalesef tırnaklarımız sararıyor. Ben de oje tutkunu biri olarak tırnaklarım hem ojeli görünsün hem de sararmasın diye en iyi ojeleri denemeye çalışıyorum. İşte sırf bu yüzden güvendiğim bir markanın ojesinden bahsetmek istiyorum sizlere. Hadi bakalım o zaman bu konu için yazımın devamında tekrar buluşalım.

Flormar Nail Enamel, 352 Blackstar Red Oje

Flormar Nail Enamel, 352 Blackstar Red Oje
Flormar Nail Enamel, 352 Blackstar Red Oje

Öncelikle bordo rengini seviyorsanız eğer tam da isteyebileceğiniz bir bordu tonu olduğunu söyleyebilirim. Ben de bordo renklerini sıklıkla tercih ettiğim için istediğim ton tam da buydu diyebilirim. Fırçası da çok rahat kullanılabiliyor. Bazı oje fırçaları çok ince olabiliyor ama bu tam da tırnak yapısıyla uyumlu tasarlanmış. Başta da belirttiğim gibi tırnaklar ojeden dolayı sararabiliyor ama Flormar güvenilir ve uzun süredir tercih ettiğim bir marka olduğundan hiç tereddüt etmeden kullanıyorum.
Şu an Flormar sitesinden 10,99 TL' ye satın alabilirsiniz. Bu tonu listenize eklemeyi unutmayın derim.🙂


Flormar Nail Enamel, 352 Blackstar Red Ojenin Kalıcılığı Nasıl?

Flormar Nail Enamel, 352 Blackstar Red Ojenin Kalıcılığı Nasıl?
Flormar Nail Enamel, 352 Blackstar Red Ojenin Kalıcılığı Nasıl?

Kalıcılığına kesinlikle diyecek yok. Çünkü tırnaktan kolay çıkmayan bir yapıya sahip. Yüzlerce defa elinizi yıkasanız bile hala ilk günkü gibi canlı duruyor. O yüzden de çok zorlama olmadıysa eğer kalıcılığı konusunda tereddüt yaşamanıza gerek yok. Diğer oje markalarına nazaran çok kaliteli olduğunu söyleyebilirim. Sanırım bir ojede aradığım ilk özellik, yani kalıcılık konusunda sınıftan geçti benim için.

Flormar Nail Enamel, 352 Blackstar Red Ojeye Puanım...

Flormar Nail Enamel, 352 Blackstar Red Ojeye Puanım...
Flormar Nail Enamel, 352 Blackstar Red Ojeye Puanım...

Bu ürüne 10 üzerinden 10 vermek isterdim fakat 9 puan vereceğim. Nedeni ise zor silinmesi.
Asetonla tırnağımdan silmek istediğimde zor çıkıyor. Gerçi bu koyu tonlar zaten zor çıkıyor tırnaktan ama silmek isteseniz eğer, asetonla en az 4-5 defa üzerinden geçmeniz gerekebilir. Onun haricinde fırçayla tek sefer üzerinden geçmeniz yeterli oluyor. 2-3 defa tekrar tekrar geçmeye gerek bırakmıyor. Eğer silme konusunu benim gibi çok da önemseyenlerden değilseniz 10/10 bir ürün.

Oje Tutkunları Buraya, Sizlere Harika Önerim Var: Flormar Oje Deneyimim!
Cevapla