Herkese selam, 🐣
Teni güneşi görür görmez kızarmış tavuğa dönenler toplanın, sizler için harika bir güneş kremi önerim var! Yaz aylarında güneş kremi kullanmak bakım değil zorunluluk haline geldi. Sabah uyanır uyanmaz yaptığım ilk şeylerden biri yüzüme ve kollarıma bolca güneş kremi sürmek oluyor. Bu yazdıklarımı okurken "ben deee, ben deee!" dediğinizi duyuyorum. O zaman çok yönlü koruyucu güneş kremi önerim için okumaya devam edin! 🐝
"Bir güneş kreminden ilk beklentim sivilce yapmaması" diyenler buraya!

Birçok kaliteli markanın güneş kremlerinin koruyuculuk özelliklerinden hiç şüphem yok; UVA ve UVB ışınlarına karşı oldukça etkililer. Ancak bu yeterli bir özellik değil. Güneş kremleri yoğun kıvamda oldukları için özellikle yağlı ve karma ciltlerde sivilcelenmeye sebep olabiliyor. İşte bu yüzden güneş kremi seçerken benim için en önemli özellik sivilce yapmaması ve cildimi yağlandırmaması. Panik yok çözümü burada; Sebamed Çok Yönlü Koruyucu Güneş Kremi cildimde sivilce yapmayan nadir güneş kremlerinden biri oldu. Sen de korusun ama sivilce yapmasın diyenlerdeysen hemen dene! 😎
"Güneş ışınlarından korurken cildimi beslesin" diyenler buraya!

Güneş kreminden tek beklentimiz UVA ve UVB ışınlarına karşı koruması olmamalı! Aynı zamanda cildimi nemlendirmeli, beslemeli ve cildimin doğal yapısını korumalı. Bu özelliklerin hepsine Sebamed Çok Yönlü Koruyucu Güneş Kremi ile ulaşmak mümkün! 💃 İçerisindeki E vitamini, İnülin ve Lesitin sayesinde güneşe karşı korurken aynı zamanda cildimi nemlendiriyor. pH değeri 5.5 olduğu için de cildin doğal yapısını koruyor. Bu özellikler tam bizlik değil mi? 😇
"Güneşin zararlı etikilerine karşı gerçekten korusun; koruyuculuğu yüksek olsun" diyenler buraya!

İyi koruyan bir güneş kremi ya 30 ya da 50 SPF'dir. Siz hangisini kullanacağınıza cildinizin güneşe karşı olan hassasiyetine göre karar vereceksiniz. Ben buğday tenli olduğum için 30 SPF yeterli oluyor; ancak beyaz tenliler kesinlikle 50 SPF kullanmalı. Sebamed Çok Yönlü Koruyucu Güneş Kremi'nin koruyuculuğu oldukça etkili. Cildin üzerini bir kalkan gibi sarıyor ve suya karşı dayanıklı olduğu için uzun saatler etkisini koruyor. Plajda kullanmak için harika bir ürün; tatilde denize gireceklere duyurulur! 🥳
Ben çok konuştum, şimdi sıra sende! Güneş kreminin cildiniz için önemini biliyor musun? Düzenli güneş kremi kullanıyor musun?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
biz de var hiç kullanmadım bir sefer kullansam bir zararı olur mu sizce zaten pek günesin önüne çıkan biri değilim?
Güneş kremlerinde aradığım en başlıca özellik beyazlık bırakmaması 🙌🏻
Güzelmiş evet bende kullanacağım artık deneyeceğim bakalım, teşekkürler bilgi için.
Ben ve annem bu güneş kremini kullanıyoruz. Tavsiye edebileceğim bir ürün :)
Beyaz tenli ve hassas ciltli olduğum için bu bana yeterli gelmiyor. 50 SPF kullanıyorum. Emeğinize sağlık 🌺
Özellikle sivilce yapmaması önemli. Güzel bence olmuş.
En iyi güneş kremi budur
Bende onu kullanıyorum
Güzel marka, uzun süredir ürünlerini kullanıyorum
Eline sağlık güzel bence.
İyi bir ürün
Emeğine sağlık
Yazın cok ihtiyac krem , yazı için tsk
Çok güzel ürün ama bazen kalıntı bırakıyor beyaz
Daha güzel kremler var bu iyi gelmedi bize
Samaded krem cok yonlu vazgecilmez
Güzel ürüne benziyor
Bende denedim guzeldi gercekten
Farklı kokular uretılmelı
Bende kullanıyorum bu zararı ni gormedim
Çok guzel tavsiye ederim
Güzel ürünler
Paylaşım için teşekkürler
Tamam kullan saol.
Mükemmel bir krem mutlaka deneyin
tesekkürler.
Emeğine sağlık
cok faydali paylasim
plajdamısın