Yaz geldiğine göre güneş kremleri raflarda yerlerini almaya başladı. Özellikle kokularına bayılıyorum. Ten rengimden ve güneşe hassasiyetimden dolayı sıkça kullanıyorum.
Her şeyden önce güneşin zararlı ışınlarından korur

Güneş vücudumuz için oldukça yararlıdır. Düzenli olarak güneş ışığı almaya dikkat etmekte fayda var. Ancak her yararın bir zararı da olduğunu unutmamak gerek. Yeteri kadar güneş kremi kullanımı, güneşin zararlı ışınlarından korumaya yardım eder. 🌞
Güneşleneyim derken kızarmış tavuğa dönmemek için kullanılması şart

Deniz, kum ve güneş üçlüsünü sevmeyen yoktur. Tatile gidip bronzlaşmamak olmaz. Güneş yanmasından korunmak için birebir. E tabi bir yere kadar. Özellikle çok beyaz tenli olduğum için hemen kızarıyorum ve canım çok acıyor. Bunun için yanımda hep taşıyorum.
Güneş lekelerinin oluşmasını önler

Çillerim var ve yaz aylarında daha da artıyor. Seviyorum fakat lekelerin oluşması çok iyi bir şey değil. Bu yüzden krem kullanmakta fayda var.
Erken yaşlanmayı önlüyor dersem inanır mısınız?

Araştırmaya sonucunda güneş kremi kullananların ciltlerinin daha genç kaldığı ve daha az kırıştığı görülmüş.
Güneş kremi kullanıyor musunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar