Sezonu Açtık: Güneş Kremi Kullanmanın Faydaları Nelerdir?

Yaz geldiğine göre güneş kremleri raflarda yerlerini almaya başladı. Özellikle kokularına bayılıyorum. Ten rengimden ve güneşe hassasiyetimden dolayı sıkça kullanıyorum.

Her şeyden önce güneşin zararlı ışınlarından korur

Sezonu Açtık: Güneş Kremi Kullanmanın Faydaları Nelerdir?

Güneş vücudumuz için oldukça yararlıdır. Düzenli olarak güneş ışığı almaya dikkat etmekte fayda var. Ancak her yararın bir zararı da olduğunu unutmamak gerek. Yeteri kadar güneş kremi kullanımı, güneşin zararlı ışınlarından korumaya yardım eder. 🌞

Güneşleneyim derken kızarmış tavuğa dönmemek için kullanılması şart

Sezonu Açtık: Güneş Kremi Kullanmanın Faydaları Nelerdir?

Deniz, kum ve güneş üçlüsünü sevmeyen yoktur. Tatile gidip bronzlaşmamak olmaz. Güneş yanmasından korunmak için birebir. E tabi bir yere kadar. Özellikle çok beyaz tenli olduğum için hemen kızarıyorum ve canım çok acıyor. Bunun için yanımda hep taşıyorum.

Güneş lekelerinin oluşmasını önler

Sezonu Açtık: Güneş Kremi Kullanmanın Faydaları Nelerdir?

Çillerim var ve yaz aylarında daha da artıyor. Seviyorum fakat lekelerin oluşması çok iyi bir şey değil. Bu yüzden krem kullanmakta fayda var.

Erken yaşlanmayı önlüyor dersem inanır mısınız?

Sezonu Açtık: Güneş Kremi Kullanmanın Faydaları Nelerdir?

Araştırmaya sonucunda güneş kremi kullananların ciltlerinin daha genç kaldığı ve daha az kırıştığı görülmüş.

Güneş kremi kullanıyor musunuz?

Sezonu Açtık: Güneş Kremi Kullanmanın Faydaları Nelerdir?
Cevapla