Herkese selam 💁♀️
Yaz kış demeden güneş kremi kullanmanın önemi iyice bilinmeye başlandı. Bu sebeple özellikle yetişkin yaşlara gelindiğinde cildimizi zararlı UV ışınlarından ve güneşin yakıcılığından korumak şart oldu. Şimdiye kadar hep renksiz güneş kremleri kullandım. İlk kez renkli bir güneş kremi deniyorum ve oldukça memnun kaldım 😊

Bioderma Photoderm Aquafluide renkli güneş kremi hem güneşten koruyor, hem de BB Cream etkisi sağlıyor!
Renkli dokusu sayesinde cilt tonunu eşitler ve ciltteki lekeleri gizlemeye yardımcı olur.

Yapısı ve dokusu ile sürümü güzel, verdiği his harika!
Yapısı su bazlı, dokusu kremsi ve yumuşaktır. Bu yüzden sürümünü ve verdiği hissi çok sevdim. Ayrıca matlaştırıcı etkili olup yağlı his bırakmıyor ve parlamayı engellemeye yardımcı oluyor.

Hassas ciltlere uygundur, çok yüksek koruma sağlar!
50 faktörlü yüksek koruması ile güneşin zararlı ışınlarına karşı güvende hissettirir. Tüm cilt tipleri ve Hassas ciltler için oldukça uygundur. Ultra hafif sayesinde cilt tarafından kolayca emiliyor. Ayrıca nemlendirme etkisi var ve de mükemmel bir makyaj bazı olarak kullanabilirim.


Suya ve terlemeye dayanıklı olması bir güneş kreminde olması gereken özelliklerden!
Tere ve suya dayanıklı olması sebebiyle deniz, havuz ve spor gibi aktiviteler öncesi kullanılabilen bir üründür. Yine de bir kaç saatte bir yenilemekte fayda var.

Bencem bu kadardı, sevgiler 🧡
Peki siz bu ürünü denediniz mi? Deneyimlerinizi yorumlarda anlatabilirsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Güzel paylaşım
Emin bize boş bir ürün tanıtımı yapmıyorsun güzel paylaşım için teşekkürler emeğine sağlık güzel paylaşım için 😊
Renkli Güneş kremlerinin tek başına yeterli olduğunu düşünmüyorum. Altına renksiz bir güneş kremi kullanılmalı bence..
Eline sağlık
Benim gibi bronzlaşmayı sevmeyen insanlar için çok önemli bir detay. Gerçekten mükemmel bir ürüne benziyor.
Elie sağlık Eda güzel paylaşım teşekkürler ✌️
Bu güzel paylaşım için teşekkür ederim emeğine sağlık Bir gün bana da gönder
Sahil kenarında olmana rağmen tenin bembeyaz, işe yaramış gibi ❤️
Ehliyet işini ne yaptın
Aldımm
Hayırlı olsun, sevindim, otomatik vites için miydi
Evet teşekkürler
Sen ne zaman yaşlanacaksın, eski fotoğraflarından bile daha güzel oluyorsun
Teşekkür ederim 😊
Kış aylarında falanda güneş kremi sürer misin
Evet
Teninden çok belli, ah mesaj atılsa
İyi geceler.
İyi geceler, soruda elin çok güzel çıkmış bu arada
eline sağlık canın
Harika gifler güzel olmus
Yazı için ellerine sağlık eda abla 😊
Bir daha zenginligni yuzumuze vurma
Güzel bence olmuş emeğine sağlık
güzel ürün
Eline saglik
İyi yazi
Güzel krem
Beğenmedim