Herkese selam 💁♀️
Bu Bence'mde son zamanların en gözde, en viral olan güneş kremi deneyimimi anlatacağım.
Her mevsim kullanılması gereken güneş kremleri yaz mevsiminin gelmesiyle de daha çok ön planda olmaya başlıyor. Cildimiz özellikle belli yaşlardan sonra daha da önem kazanmışken es geçmememiz gereken bakım ürünlerin başında gelmeye başladı güneş koruyucu kremler.

La Roche Posay Anthelios UVmune 400 SPF 50+ Güneş Kremi Hakkında
Yüksek UVA güneş korumasına sahip olan La Roche Posay Uvmune güneş kreminin en sevilen özelliği, incecik yapısının incecik olması ve bu sayede cilde çok kolay uygulanıyor. Asla beyaz iz bırakmaması benim için oldukça harika 💛
Suya ve tere dayanıklı olması da önem taşıyor ve bu üründe tüm istenilen özellikler mevcut. Hassas göz çevresinde bile kullanılabilir, asla gözde batma gibi durumlar yapmıyor.

La Roche Posay Anthelios UVmune 400 SPF 50+ Güneş Kremini Herkes Kullanabilir mi?
En uzun UVA ışınlarına karşı bile en etkili UV filtrelerine sahip, dolayısıyla bütün cilt tiplerine ve hassas ciltler için de uygun. UVA, UVB ve hava kirliliğine karşı koruduğu için gönül rahatlığıyla herkes kullanabilir.

La Roche Posay Anthelios UVmune güneş kreminin renkli versiyonu da bulunuyor. Onu denemedim ama bu gerçekten çok iyi. Şimdiye kadar kullandığım güneş kremlerin içinde en beğendiğim bu oldu.
Bence'mi okuduğunuz için teşekkürler, sevgiler 🌼

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
La Roche Posay Anthelios çok güzel bir marka tavsiye ederim
Güneşi görsek ben de sürecem aşkım 🤣🤣Emeğine sağlık güzel olmuş
😂 😂 Güneş olmasa da sürülmesi lazım 🤣
Benjm güneşim sensin o zaman hep sürmeliyim 🤣😂
Yiaa 🤣😘
😘😘
Kusura bakmayın berbat. Su gibi kremle alakası olman çok ince bir ürün. Ve yakıyor
Yakma hissetmedim hiç ama yapısı biraz cıvık evet. Ama benim için sorun yok
Alnım yanıyor benım. Kışın kullanırken dedim ya iyimiş en azından parlak parlak durmuyor nemlendirmesi yok (güneş kremi altına nemlendirici kullanmıyorum) ama onda biraz sıkıntı yaşadım 3 kat falan sürüyordum. Tabi yaz gelince baktım alnım baya acıyor bildiginiz her dışarı çıktığımda. O yüzden eksiye düştü gözumde şimdi yine başka marka arayısına girdim ama bu kremin birde pompalısı var bilmiyorum belkı onu denerim
Aa bu arada içeriginin değiştiğini düşünen çok fazla kişi var ve yaktıgını söyleyen. Geneli yeni yorumlarda bunların. Bu yüzden bile olablr
İçeriği yenilenmiş sanırım, belki de eski hali daha da iyidir. Ama ben eskisini bilmiyorum, bu markayı ilk kez kullanıyorum herkes övdüğü için aldım ve memnun kaldım
Bunun oil control fluide olanını kullanıyorum yağlı ciltler için, dehşet bir şey su bazlı olması aşırı iyi kadifemsi his bırakıyo yüzde mükk
Kremin adı İspanyol dizilerindeki oyuncu isimleri gibi 😂
Juan Manuel Real Espinoza Sanchos Manchos 😂😂
Son 3 yıldır güvenerek kullandığım bir ürün..
Harika bir bence olmuş, ellerine sağlık..:)
Bende bunu kullanıyorum o kadar güzel ki cildime çok iyi geldi
Bence yazmak için yazılmış bir şey
Klasik pazarlama elemanı gibi. Ben denedim şöyle iyi böyle iyi. Bencemi okuduğunuz için teşekkür ederim bitti gitti. Sitedekilerde hiç bir şey yazmamış olsalar bile kibar olacağız diye eğilip bükülüyorlar ve yalandan yere emeğine sağlık 😀
Bir emek olsa bari
O kadar para veriyorsun ama 50 ml Sebamed alın arkadaşlar paranıza yazık
Evet az ama Sebamed de kullandım, bunun kadar iyi değil
çok görüyorum kullansam mı acaba
Denemeye değer paylaşım için teşekkürler
Baklavadan ucuzmuş alınır.
Kesinlikle çok iyi bende kullanıyorum
Eline yuregine saglik edacim 😊
Hayatımda hiç kullanmadım
gölge kremi de tavsiye eder misiniz
İşe yarıyor mu acaba
Guzeldir elbette
Kullanmıyorum