Her insanın mutlaka beğenilen bir yanı olduğu düşünülürse cildi güzel birisinin güzel kalpli birine göre çok daha şanslı olduğunu hepimiz biliriz. Hele hele birde sıcak iklimlerde spor yapan kasları/kıvrımları yerinde olan bir birey çok daha şanslı çünkü sürekli göz önünde oluyorlar.
Sivilceye neden olan gıdalar

İşlenmiş tahıllar, şeker, yağlı gıdalar olmak üzere üç ana başlıkta toplanan aşağıdaki ürünleri bilinçsiz tüketirsek ergenlikte tanıştığımız sivilceler erişkinlikte kabusumuz olmaya devam edecek demektir.
İşlenmiş tahıllar

İşlenmiş karbonhidratlar hızla kana karışıp, kan şekeri ve insülin seviyesini yükseltiyor. İnsülin seviyesinin yükselmesi, cilt hücrelerinin daha hızlı büyümesine neden olan sebum üretimini artırıyor. Bu durum, cildin sivilce üretmesine yol açıyor
Şeker ve çikolata

Gazlı içecekler, şekerli içecekler, mısır şurubu, akçaağaç şurubu, bal ve benzeri sıvı tatlandırıcılar. Çikolata ve fastfood tarzı beslenme; tüm bunlar sivilce oluşumunda kullanılan yapıtaşı aminoasitleri destekler. Arada bir tüketmekte sorun olmaz önemli olan alışkanlık haline gelmemesidir.
Yağlı gıdalar

Kuruyemişler, süt ve süt ürünleri, omega 6 ve omega 3 yağ açısından zengin olan hayvansal gıdalar. Bu yağ ve yağ asitlerinin ortaya çıkardığı enflamasyon, sivilce oluşumunun en önemli nedeni olarak gösteriliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Güzel bilgiler. Elinize sağlık.
yağlıdan uzak durun yeter ve su için :)
ayy bilmeden yiyoduk hepsini
Tursu acibiber
Tereyağı da mı sivilce yapar yoğamına 😳
Bilinçsiz tüketilirse :)
Yumurtaya az Bişi koyuyorum kızartıyorım
Her şeyin azı karar ortası yarar çoğu zarar :) azdan bir şey olmaz. Hatta bazı zehirlerin azı ilaç tedavisi için kullanılıyor. Ama doktor yazıyor. :) öyle kullanılıyor.
İlaç da bir zehirdir, dozunu ayarlayınca ilaçtır aslnda:)
Evet bunun üzerine bencemi beğendiğinizi görmek isterim :)
Beğenmiştim :)
Teşekkürler