Herkese merhabalar! Nemlendirici kremlerin cildimiz için ne kadar yararlı olduğunu, az çok biliyoruz. Nemlendirici ürün satın olmadan önce mutlaka cilt tipinizi tanımalı ve öyle ürün satın almalısınız. Yaklaşık 2 aydır kullandığım Sebamed kremimden aşırı memnunum ve bu harika kremle sizi tanıştırmak istedim, iyi incelemeler!
Cildimiz için neden düzenli olarak nemlendirici kullanmalıyız?

Günlük olarak neme doymuş bir cilt, diğer ciltlere nazaran harika şekilde bakımlı görünür. Cildinize uygun nemlendirici kremler cildinizi rahatlatır ve canlı his yaşamanıza yardımcı olur. Nemlendirici krem kullandığınızda, günlük olarak çevresel faktörlere karşı cildinizi korumuş olursunuz. Bilmelisiniz ki; bebek gibi bir cilde sahip olmanın ilk kuralı, doğru ve düzenli kullanılan nemlendirici kremlerden geçmektedir.
Cilde derinlemesine bakım sağlayan ve 24 saat boyunca nemlendiren krem olduğunu duyunca hemen aldım!

Benim birkaç tane sivilce problemim olduğu için hem sivilce oluşumunu engelleyecek ve cildimdeki yağ oluşumunu engelleyecek ürün arıyordum. Sebamed kremin ciltteki pH değerinin düzenlediği ve ekstra bakım sağladığını duydum. Sebamed'i geceleri cildime uyguluyorum ve sabah kalkınca cildim yeni sürmüşüm gibi hala nemli uyanıyorum. 24 saat saat boyunca neme doymuş cildim olduğu için canlı ve ferah cilde kavuştum!
Kremin kokusu çok güzel ve cildinize uyguladığınızda yağlı hissi bırakmıyor!

Küçük bir kutu olması sizi endişelendirmesin, içeriği o kadar dolu ki uzun süre rahatça kullanabilirsiniz. Kokusu oldukça güzel olduğu için kedim Çıtır bile sürekli kremimi kokluyordu. Rahatlatıcı kokusu olmasının yanında, cildinize uyguladığınızda yağlılık hissetmiyorsunuz. Her türlü cilt yapısına, güzel bir şekilde uyum sağlamayı başarıyor.
Kremin içeriğinde birden çok mineral bulunduğu için yapısı oldukça yoğun!

Kremin yapısının çok yoğun olması aslında kalitesi açısından yüksek olduğuna işarettir. Ne kadar yoğun krem, o kadar fazla mineral ve bakım demektir. Kremi hem elime, hem de cildime uyguladığımda fazla nemli ve canlı hissediyorum. Kremin içeriğinde E vitamini de olduğu için ekstra olarak cildinize vitamin desteği sağlıyor.
Nemlendirici kremi tam kıvamında kullanmak için bir nohut tanesi büyüklüğü kadar cildime uyguluyorum!

Bilmelisiniz ki, her türlü kremin ne kadar miktar da uyguladığınız çok önemli. Ben her gece bir nohut büyüklüğü kadar krem alıyorum ve cildime masaj yaparak uyguluyorum. Her gece düzenli olarak 2 ay kullandım ve herhangi sivilce problemleriyle karşılaşmadım. Cildinizi yormayan, fakat derinlemesine bakım sağlayan Sebamed kremi mutlaka denemelisiniz!
Bakımlı günlere...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar