Süper Lig maçlarında İstiklal Marşı’nın okunup okunmayacağına ilişkin iddialar sosyal medyada gündem oldu. “Maçlarda İstiklal Marşı yasaklandı mı?” sorusu futbolseverler tarafından araştırılırken, Türkiye Futbol Federasyonu’ndan gelecek resmi açıklamalar merakla bekleniyor. Özellikle son günlerde ortaya atılan iddialar sonrası taraftarlar konuya ilişkin detayları öğrenmek için arama motorlarına yöneldi.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Hayır yasaklanmamali bildiğim kadarıyla Avrupa'da da çoğu yerde var bu gelenek.
Bu zaten bir seremoni degil :)
Istiklar marsi aslında milli maçlarda seremonisi de okunur :)
Bizde durum terörün kudurdugu yıllarda başladı aslında bunu taraftar başlattı sonra tribünlerde ses dalgalanması sebebiyle klupler bant yayını ile eslik etti :)
Yani velevki yasaklandı:) tribunler onu tekrar söyleyecek ve bu engellenemez olduğunu görecekler:)
Hukumetin Türkiye yuzyili projesi bu Yani vatan millet milliyetçiliği degil
Din kardeşliği Müslümanlık çatısı kurma aski
Hayır tabii ki yasaklanmamalı. İstiklal Marşı bu ülkenin ortak değeri, sadece bir seremoni değil; geçmişi, emeği, mücadeleyi ve bu bayrağın altında bir arada durmayı hatırlatıyor. Futbol zaten milyonları bir araya getiren bir alan, böyle bir yerde marşın okunması insanlara ayrı bir birlik duygusu veriyor. Bence tartışılması bile gereksiz; saygıyla okunmalı, saygıyla dinlenmeli.
👏 🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷
🙏☺️
Önce andımız sonra marşımız.
Bizim olan her şeyi yok ettiler. Soruyu görünce en son nerede okunmuştu diyerek düşünmeye başlamanın ayıbı yeterde artar bile.
😔😔
İstiklal Marşı'nın yasaklanmasını isteyen kitlenin hangi orevlatları olduğu tahmin edilebilir bir durum. İstiklal Marşı'ndan ancak vatanı olmayan kimliksizler rahatsız olur
👏👏
🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷
Niye yasaklanıyor yunanlılar okuyor ya ki onların marşında bize hakaret falan da var
Hadi yaaa😵
Yunan milli marşı aşırı uzundue yunancam yok kendim çevirip bakmadım açıkçası ama şu ifadeleri pek çok yerde gördüm
oha böyle marş mi olur ya bu , nefret sozcukleri dolu 🤦🏻♀️ bu nasıl bir şey
Hayır iyice milli değerlerimiz yok ediliyo karşı çıkmalıyız
her geçen gün biraz daha eksiltiyorlar bizi
Valla bu millletin ayarları ile fazla oynamaya başladılar. Sonu mutlu biten film olur inşallah.
😆😅
Sadece ortaya atılan iddia ile kalır. Kesinlikle kaldırılmaz
Ins 🇹🇷
akp nin oldugu yerde hersey beklenir ülkenin adi bile degişebilir
Haksizsın diyemiyorum
Diyemezsin zaten
demedim zaten😅
İki tarafın milli marşla gaza gelmesi saçma. Ayrıca önce millî marş, sonra karşılıklı küfür. Ne güzel işler.
hayır her ülke kendi milli marşlarını söyler. bu tür şeyler sadece bizim toplumda oluyor sanırım.
O marş bu milletin marşı ve bu topraklar üzerinxe yapılan her faaliyeti de bağlar. Kaldırılmamalıdır
Yok ya niye yasaklansın bizim marşımız vümlesinden güzel , az dinleisnlerde kulaklarının pası silinsin
Düşünülmesi bile saçma tabiki hayır yapmazlar
Bize ait olan ne varsa müdahale ediliyor sevmiyorum bunu yasaklanmamalı
Algı operasyonu yapanlara inanmayın bence biraz kendinizin farkına varın.
Yuh dedim soruyu okuyunca!!!
!
!
!
Milli marsimiz okunmali spor musabakalarinda kime ne zarari var. Hatta konserlerin baslangicinda bile okunmali
O u yasaklana kale direği girsin
🤭🤭
Zaten uygulamayı getiren maçlarda söyleyen taraftardi sırf malum takım Süper lige yükseldi diye kaldırıldı galiba neyse biz taraftar olarak yine söyleriz
Yasaklanmamalı tabii ki
Yasaklanmalı diyen net tröristtşr
Ne alaka ya, bi buna bulaşmamışlardı
Yasaklanmasin
Hayır
Yasaklanmamalı.
Hayır ne alaka ya
Hayır
Saçmalama
ben niye saçmalıyım? haber linkini gönderiyorum ac da bak bi zahmet