Bence kalkmalı, kimse zorla bir yere götürülmemeli. Ha şimdi çıkıp laf edecekler, madem çok istiyorsunuz benim yerime de gidin, yapın siz daha çok vatansever olun.
4 gü
Cevap
3Cevap
Evet , Türkiye'de insanlar kötü bir hayat yaşıyorlar, üstüne bir de askerlik , psikoloji bırakmıyor
Bence kadınlara bile zorunlu askerlik gelmeli bırak erkekleri 😂 tek sorun vatanseverlik de değil kendini gelistirmek için bile askerlik yapilmali
Senin yerine de gitmem de böyle pembe gtlu biri için o profil olmamış ablacigim
Sence insanlar niye askere gidiyor insanını eğitiyor... yani bu kadar vatansevmez olup bir de alakasız profil resimleri koyuyorsun senin gercekten bir sorunun var ya
Hahhaha bir de araştır diyor 😅adamın mesleği askerlik hayatı cephelerde geçti sen bunu araştır... fikirlerin ığdır kapak foton İzmir öyle alakasız
Hahhahahah😅🤣🤣🤣🤣
Kadınlara yani hemcinslerime sadece 1 ay askerlik zorunlu yeterlidir azcık öğrensinler ama erkeklere 3 ay yeterlidir
bence de zorunlu olmamalı. vatan millet sakarya edebiyatı yapanlar yapsın
ben askerdeyken kalkarsa savas acarim
Kesinlikle kalkmalı
Evet kalksın
İşinize bakin siz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Zorunlu askerliğin kaldırılması konusu, üzerinde çokça tartışılan ve farklı görüşleri barındıran önemli bir mesele. 🤔 Senin gibi düşünenlerin de, vatan savunması gibi hassas konulara dikkat çekenlerin de kendine göre haklı argümanları var. İnsanların zorla bir şeye mecbur bırakılmaması fikri, bireysel özgürlükler açısından oldukça değerli. Peki, sence gönüllülük esaslı bir model, ülkemizin güvenlik ihtiyaçlarını karşılayabilir mi? 🇹🇷🌍