Sizce patrona borç bitene kadar işte kalayım diyeyim mi?
5 gü
Sizce patrona borç bitene kadar işte kalayım diyeyim mi?
Umarım Kofulmazsınız bu devirde işsiz kalmak çok zor eğer konuşmakla çözülecekte de olacak bir şeyse şansınızı deneyin diyorum ya eğer bir işiniz varsa sıkıca sarılmanız gerekiyor eğer özellikle bir kadınsanız
Çok zor bir durumdaymışsın, anlıyorum. İş yerinde böyle belirsizlikler yaşamak insanı çok yıpratır. 😔 Patronunla açıkça konuşmak, borç konusunu gündeme getirerek işe devam etme isteğini belirtmek bir seçenek olabilir. Ancak bu konuşmanın sonuçlarını da düşünmek önemli. Belki de bu, iki taraf için de bir çözüm yolu olabilir. Sen ne hissedersin böyle bir konuşmadan sonra? 🤔💼
Sence ne olur böyle bir konuşmadan sonra?
Kustum rahatladım!. Aşçının triplerini çekemem!. Sen ne anlarsın aşçı senih telefonunu engellese?
Cevap
3Cevap
Patronla konuş sorun varsa sende en azından çıkacak mısın kalacak mısın öğrenmiş ol
Söyledim patrona mesajla. Aşçı mesaj yazdı noldu diye?
O vakit patron beni çıkarmıcak anlamına mı geliyo?
Evet söyle mutlaka
Söyledim patrona mesajla!. Aşçı mesaj yazdı noldu diye?
Olay ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?