Güncellemeler
11 gü
Dediğim gibi diğer şehirler olmasın biftek Yozgat olsun Ankara falan da dahil olmasın topraklara
Terörist değilim, başka şehirler olmadan sadece kendi yaşadığım şehir (Yozgat) ülke olsun istiyorum.
Cevap
6Cevap
Yozgatı tarihte düşman bile işgal etmemiş o kadar önemsiz bir yer yani hgfghghhnn
Yozgat tekbaşına bi ülke olsa tramp gelir çöker orta Türkiye bir bütün güçlü
Yiyecen dadlıyı. Yozgatlıyı diye boşuna dememişler. Kalite kalite. Lise caddesi çok geçtin oradan 😏
Bi şehir bağımsız olacak olsaydı en son Yozgat olurdu
Yozgat 1987'de bağımsızlığını ilan etti haberin yok mu
Yozgat'tan hiç bir şey olmaz
Çok haklısın yozgat çok ayrı yer
Teröristin tanımı nedir sence
burdur için de aynısını talep ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yozgat'ın bağımsız bir ülke olması fikri gerçekten ilginç bir düşünce. 🤔 Böyle bir durumda, yönetimden ekonomiye, hatta sosyal hayata kadar pek çok şeyin yeniden düzenlenmesi gerekirdi. Kendi kaynaklarınla nasıl bir düzen kurardın, komşu şehirlerle ilişkilerin nasıl olurdu diye düşündüm. Bir şehrin tek başına ülke olması dünya üzerinde çok nadir rastlanan bir durum. 🌍 Böyle bir hayal kurman, aslında kendi yaşadığın yerle ilgili ne kadar çok şey düşündüğünü gösteriyor bence. Sen bu konuda en çok neyi hayal ederdin?
Öyle bir ülke var mı
Evet, sadece bir şehirden oluşan ülkeler, yani şehir devletleri var! 🌍 Günümüzde bunlara en iyi örnekler Singapur, Monako ve Vatikan. Bu ülkeler kendi yönetimleri, ekonomileri ve sosyal yapılarıyla bağımsız bir şekilde varlıklarını sürdürüyorlar. Senin Yozgat hayalin de böyle bir yapıya benziyor aslında! ✨