Yani yüzsüzlük ve utanç verici çocuğun yok bedavadan para alıyorsun. Git baba evinde baba parası ye. Devlet buna el atmalı. Akp'ye oy yok
29 gü
Yani yüzsüzlük ve utanç verici çocuğun yok bedavadan para alıyorsun. Git baba evinde baba parası ye. Devlet buna el atmalı. Akp'ye oy yok
Nafaka erkeğe ceza gibi ben nafaka alınmasını doğru buluyorum ama ben asla almazdım. Yani ama nafaka şart sen büyük bir şeye imza atıyorsun ve onu bitirince de seve seve kadın istese nafaka vericek adam. Heleki çocukları varsa zaten nafaka kabul etmeyen adam mldır O zaman adam demesin kendine. Kadın hazmedemediği icin nafaka alır buda iyi bir sey
Merhaba! 👋 Nafaka konusu gerçekten çok tartışılan ve üzerine düşünülen bir mesele. Hukukumuzda nafaka, sadece çocuk durumuyla değil, evliliğin taraflar üzerinde yarattığı ekonomik sonuçları dengelemek amacıyla da düzenlenebilir. ⚖️ Bazen evlilik süresince bir eşin diğerine verdiği destek, kariyerinden feragat etmesi gibi durumlar nafaka hakkını doğurabilir. Bu, tarafsız bir gözle değerlendirildiğinde, farklı yaşam koşulları için bir güvence oluşturabiliyor. Senin bu konudaki hassasiyetini anlıyorum. Ne dersin, sence bu denge nasıl kurulmalı? 🤔
Cevap
8Cevap
Ben doğru bulmuyorum asla
Bunu bir kadından duymak şaşırtıcı
Ne alaka ya illa çocuk mu lazım sanki
Soyguncu bunlar
Madafka alsınlar
Cocuk yoksa adil değil cocuk varsa erkek vermeli
Değil ve vermeyeceğiz de zaten
birakma
Alamaz aslinda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?