1 ay

Türkiye'de kadın cinayetleri ve kadına şiddet oranları abartılıyor mu sizce?

Türkiye'de 42.5 milyon erkekten 400 tanesi bir senede 42.5 milyon kadından 400 tanesini öldürmüş ve üstelik bu cinayetlerin çoğunun sebebi cinsiyet bazlı değil. Bu kadar az cinsiyetler arası cinayet varsa o zaman kadına şiddet yok demektir. Siz ne düşünüyorsunuz?

Türkiye'de kadın cinayetleri ve kadına şiddet oranları abartılıyor mu sizce?
Cevapla