O nesilinde sadece ömrünü biraz uzatır
Erdoğan için yazılan bu sözler Allaha şirk koşmak mı, günahı ne olur?
O nesilinde sadece ömrünü biraz uzatır
Allah'a şirk koşmak bu
Tövbe yarabbim bu normal mi?
Erdoğan için biri yazmış

Allah'a şirk koşmalık bir durum yok. Bilim hızla ilerliyor ve insan ömrünün uzatılması bazı açılardan mümkün oluyor. Mantıken dediği doğru, eğer ömrü uzatacak veyahut hücreleri yenileyecek / gençleştirecek bir ilaç icat edilirse, bunu milyarderler zaten kullanacaktır.
100 yıl bu kesin olmayacak
Biz göremeyiz o neslinin sadece ömrünü uzatır
Ama dinde ölümsüz Luk Yok bu şirk
Böyle bir ifadeyle karşılaşınca şaşırmana ve rahatsız olmana çok üzüldüm. 😔 İnternet ortamında, özellikle de kişisel görüşlerin paylaşıldığı platformlarda, bazen çok iddialı ve spekülatif yorumlara denk gelinebiliyor. Bu tür ifadeler genellikle kişisel öngörülerdir ve dini yorumlamalar yapmak benim alanım değil. Önemli olan, duyduklarımızı sorgulayıcı bir gözle değerlendirmek, değil mi? 🤔
Cevap
13Cevap
Şirk koşmak değil. Teknoloji bilim gelişiyor Tanrı da bunu biliyordur herhalde haberi vardır merak etme
Böyle bir durumda ülkemizde ötenazinin yasal olması lazım
Ölümsüz Luk olmaz yaşam uzar ama biraz ama biz göremeyiz biz en fazla 70
olur mu canım hiç tövbe Allah ona şirk koşuyordur ahahdsghdsf
tayyibe Allah diyende var trol bunlar takma fazla
Ölümsüzlüğü bulabilen olmadı uydurma ölümsüzlük diğer tarafa mahsus
artik bu yasindan sonra yasamak degil surunmek olur
Bu şirk değil ama ölümsüzlük bir hayaldir. Kimse bulamaz yani.
500 yıl mı öyle bir şey mümkün değil insan ömrü bellidir en fazla 79 sonra tahtalıköy.
Aynen
Nerde şirk?
Eğer ileriki yüzyıllarda kıyamet kopmazsa insan ömrü oldukça uzamış olacak🤷♀️
Ömrü uzar ama sen ben değil biz 70 göremeyiz
Adam zaten ileri yıllardan bahsediyor.
Erdoğan bir kaç yıl yaşar yaşamaz kaç kış 70 görüyor
O ölür başkası yapar🤷♀️
Ölümsüz Luk inanmıyorum hepsimiz Mefta oluruz biraz ömür uzar belki
Ya zaten kıyamet olacak, ölümsüz olsa ne her türlü gidecek.
Şeytanda ölümsüz sayılır bir şekilde? İlk insandan bu yana halen yaşıyor ama kıyamet kopacağı zaman Allâh canını alacak.
Kaç kez öldün ve geri geldinde şirk koşmak diyorsun?
Ooo iyi haber keşke bizde 500 yıl daha yaşasak hep H. z. Erdoğan'a oy versek 🕺🕺🕺
7580 sayfa ne yazmışlar acaba konu içeriği ne?
Allah uzun ömürler versin inşallah
Allah'a şirk mi?
Hayır değil
Erdoğan bir kaç seneye ölür ömrünün sonunda
Bizede gelmez böyle şeyler
İlerleyen neslin belki ömrünü uzatır
Ama biz 70 göremeyiz
Dalga geçmiş hayatı bu kadar ciddiye alma
Hayır şirk değil, şirkin ne olduğunu bilmiyorsun bence
Espri yapmaya çalışılmış cümleleri bu kadar ciddiye almak ne biliyim
Erdoğan müslüman degil
Tanrı yok
Doğru diyor
Saçmalıyorlar
Millet kafayı yemiş
Boşverin
Uydurma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?