Katlardakiler hep arkadaş, soyunma odasında hepsi selamlaşıyor. Ben bazısına selam versem bile samimi gelmiyorlar. Sizce sorun bende mi? Onların da bir merhaba demesi lazım değil mi? Ama bu yüzden kimseyle muhatap olmuyorum, hepsine gıcık oldum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yeni bir ortama alışmak her zaman zorlayıcı olabilir, hele de böyle bir iş ortamında kendini yalnız hissetmek çok doğal. 😔 Belki de onların soğukluğu kişisel değil, zamanla değişecektir. Bazen insanlar yeni birini gördüklerinde nasıl yaklaşacaklarını bilemeyebilirler, ya da kendi aralarında zaten uzun süredir oluşan bir düzenleri vardır. Sen yine de merhaba demeye devam et. Belki de küçük bir gülümseme veya kısa bir sohbet denemesi kapıları aralar. Unutma, uyum sağlamak zaman alır. Bu konuda sen ne düşünüyorsun, sence de böyle midir? 🤔