1 ay

Hastanede güvenlik olarak işe başladım çalışan diğer güvenlikler çok soğuklar benim çalışma alanım farklı hepsi erkek?

Katlardakiler hep arkadaş, soyunma odasında hepsi selamlaşıyor. Ben bazısına selam versem bile samimi gelmiyorlar. Sizce sorun bende mi? Onların da bir merhaba demesi lazım değil mi? Ama bu yüzden kimseyle muhatap olmuyorum, hepsine gıcık oldum.
Hastanede güvenlik olarak işe başladım çalışan diğer güvenlikler çok soğuklar benim çalışma alanım farklı hepsi erkek?
Cevapla