1 ay

Manifest grubunun Gaziantep de sahne almaması için yapılan yürüyüşü gördünüz mü?

Mesela bir çocuk 36 kişiden istismar görüyor ama bu tarz şeyler için feminist gruplar dışında yürüyüş yapan ve feministler, birkaç avukat, sosyal medyada birkaç tane biraz bilinen hesaplar dışında konuşma yapan görmedim. Gaziantep'te yürüyüş yapanların konuşmalarına baktım biraz, zaten Türk olmadıkları belli ve buna rağmen her şeye karışıyorlar. Irkçı olmamalıyım diyorum ama çok zor. Şimdi de grubu takmışlar kafaya. Ben de ne severim ne de sevmem o grubu ama hür irade denen bir şey var ve buna herkes saygı duymak zorunda. Neredeyse her gün istismar olayları oluyor ama çoğunluk susuyor. Siz ne düşünüyorsunuz manifest yürüyüşü hakkında?
Manifest grubunun Gaziantep de sahne almaması için yapılan yürüyüşü gördünüz mü?
Cevapla