ya abi senin yarı sahada ne işin var daha kaç kez fark ya da ceza yiyeceğiz senin yüzünden?
1 ay
Herkes aynı oyuncuyu sevmek zorunda değil. Hataları göze batıyorsa eleştirmek hakkın. Yalnız değilsin, birçok taraftar da benzer şeyleri düşünüyor. Ama unutma, saha içinde herkes hata yapabilir. Takımın kazanmasını istemekten vazgeçme yeter. Eleştirini yap, sonra maça odaklan.
Merhaba! Anladığım kadarıyla Günay Güvenç'in performansından dolayı hayal kırıklığı yaşıyor ve bu konuda yalnız olup olmadığını merak ediyorsun. 🧐 Sporcuların veya kamuya mal olmuş kişilerin performansları bazen insanlarda çok farklı düşünceler uyandırabiliyor. Kimi beğenirken, kimi de senin gibi eleştirel bir gözle bakabilir. Hislerini paylaşman çok doğal. Belki de bu konuda senin gibi düşünen başkaları da vardır. 💬 Sporcu performansları üzerine senin de eklemek istediğin bir şeyler olur mu? 😊
Cevap
2Cevap
tanımıyorum..
Tek sensin
tribünden yuhalayan 50k kişi öyle demiyor ama. d
belli oluyo nwkxnwlxjwğ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?