1 ay

Yeni ve eski mezun polisler istifa edip özel sektöre geçiyor çoğu güvenlikçi oluyor. Bizi kim koruyacak?

Buradaki karakolda 2 yılda 17 polis istifa etti. Yeni gelen polislerden 2'si geçen hafta istifa etmiş.

Sicilli bir dayı var onunla muhabbet ettim. Diyor ki ben ilk senelerde evlendim düğününü kendim yaptım, tek maaş ile arabamı aldım, istediğim gibi gezebiliyordum. Şimdi eşim öğretmen 2 çocuk var çocuk evlenecek diye arabayı satmayı düşünüyorum.

Kuzenim İstanbul'da polis 35k kira veriyormuş

Diğer kuzenim Marmaris Devlet Hastanesinde güvenlikçi 85k alıyorum diyor yılda iki defa 100k yatırıyorlarmış. Polis maaşı 81k diyorlar ama kesinti oluyormuş 77k elimize geçiyor diyorlar.

Kim neden polis olsun

Yeni ve eski mezun polisler istifa edip özel sektöre geçiyor çoğu güvenlikçi oluyor. Bizi kim koruyacak?
Cevapla