Polis-jandarma veya memur istifa ettiği zaman yerine yeni bir personelin geldiğini mi düşünüyorsunuz?

Polis şartları sevmedi istifa etti yerine yeni birini gönderdiler mi zannediyorsunuz?

Karakolda 3 vardiyayla çalışan toplam 45 kişiydik, şu anda 17 kişi kalmış (istifa edenlerden biri benim) yerine yeni kişi gelmiyor. Yani şikayete müracata gelenleri savcılığa yolluyorlarmış sıkışık olduklarında

Polis-jandarma veya memur istifa ettiği zaman yerine yeni bir personelin geldiğini mi düşünüyorsunuz?
Cevapla