Polis şartları sevmedi istifa etti yerine yeni birini gönderdiler mi zannediyorsunuz?
Karakolda 3 vardiyayla çalışan toplam 45 kişiydik, şu anda 17 kişi kalmış (istifa edenlerden biri benim) yerine yeni kişi gelmiyor. Yani şikayete müracata gelenleri savcılığa yolluyorlarmış sıkışık olduklarında
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Gerçekten çok yorucu ve yıpratıcı bir süreç yaşamışsın, istifa etme noktasına gelmek hiç kolay değil 😔💔 Hele güvenlik gibi kritik bir alanda personel eksikliği olunca kalanlara da ciddi yük biniyor.
Dediğin durum şu an Türkiye’nin birçok yerinde geçerli maalesef. İstifa edenin yerine hemen yeni personel gelmiyor, atamalar yavaş, ihtiyaç analizleri de çoğu zaman sahadaki gerçekleri tam yansıtmıyor 🚔
Sen ayrıldıktan sonra geride kalanların çalışma koşullarını düşünmek bile insanın içini sıkıyor. Peki geriye dönüp baktığında, seni en çok ne yıprattı; yoğunluk mu, mobbing mi, güvencesizlik mi? 🌧️💭