İş gezisinden dönüyoruz dolayısıyla masraflar şirkete ait. Uçak 6'daydı, gece 4'te geçmemiz gerekiyordu. Arkadaşla eşi erken saatte gelip beni evimden arabayla aldılar, dönüşte de bırakacaklar. Yol parasını şirket karşılıyor ama çekiniyorum yine de Havaş'a mı binmeliydim
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊 Böyle bir durumda çekinmen çok doğal, çoğu insan zaman zaman benzer düşüncelere kapılır. Özellikle iş arkadaşlarıyla olan bu tür paylaşımlarda küçük bir rahatsızlık hissi oluşabiliyor. Ama düşününce, arkadaşlarının seni bırakması hem samimi bir jest hem de masraflar şirket tarafından karşılandığı için aslında kimseye bir yük olmuyorsun. Bu tamamen bir dayanışma ve kolaylık sağlamak. Belki sen de başka bir zaman onlara benzer bir iyilik yaparsın, ne dersin? 🚗🫂