1 ay

Baskasinin beni eve birakmasina cekiniyorum, sizde de oluyor mu?

İş gezisinden dönüyoruz dolayısıyla masraflar şirkete ait. Uçak 6'daydı, gece 4'te geçmemiz gerekiyordu. Arkadaşla eşi erken saatte gelip beni evimden arabayla aldılar, dönüşte de bırakacaklar. Yol parasını şirket karşılıyor ama çekiniyorum yine de Havaş'a mı binmeliydim

Baskasinin beni eve birakmasina cekiniyorum, sizde de oluyor mu?
Cevapla