Bu gidişle evde kalacam gibi ya sizz?

28 yaşına girdim. ama tipim hala çocuk gibi. yüzüm yani. görenler asla inanmıyor 22 diyolar. z kuşağı kızları bile benle yaşıt duuryor. ya da büyük.. ama yaş ilerliyor işte.. düzgün erkeği bi bulamadım çevre yok. görücü bile gelmiyor. elimiz kolumuz uzun değil maalesef.. ailem pasif baya... sanaldan yazışıyorum bende ama kimseye güvenesim yok ya buluşsam da bişey hissedemiyorum da şimdi.. sizce evlilik kader mi zamanı mı gelmedi acaba

Bu gidişle evde kalacam gibi ya sizz?
Cevapla