Tum gun etrafa nese sacip eve gelince agliyorum, saka mi?

-Mış gibi yaşıyorum galiba hayatı..
Geçen 11 kişilik ekibimizin enlerini seçtik
En komik ve eğlenceli olan kişi seçildim inanabiliyor musunuz?
Milleti güldürüp kendi kahrolun ben..
Etrafımda yüzlerce insan olsa ne
Derdimi sırrımı açacağım kimse yok
Birine sigara molasında günlük sıradan bir şeyimi anlatsam aşağı indigimizde başkasının ağzından duyuyorum
Degil ki sır anlatmak 😶😔
Duygularım hallaç pamuğu gibi ordan oraya savruluyor
Keşke mutsuzlugumu ve yalnizligmi da paylasabilseydim
Tum gun etrafa nese sacip eve gelince agliyorum, saka mi?
Cevapla