1 ay

Balkanlarda yaya geçidi kullanmayınca 60 euro ceza yedim, Türkiye’de böyle bir uygulama olsa ne olurdu?

Balkanlarda yaya geçidi kullanmayınca 60 euro ceza yedim, Türkiye’de böyle bir uygulama olsa ne olurdu?

Balkan ülkesinde oldu

Güncellemeler
1 ay
trafik , ceza , kurallar
Balkanlarda yaya geçidi kullanmayınca 60 euro ceza yedim, Türkiye’de böyle bir uygulama olsa ne olurdu?
Cevapla