Araba ikimizin de emeğiyle alındı 700 binini ben verdim kendisi 250 bin kredi çekerek aldık. Bazen sadece kendi kararı geçerli gibi davranıyor
1 ay
Afedersin ama eti ne ile taşıyacakmışsınız yani Genelde arabayla taşınır arabadan başka bir alternatif üretildi de benim mi haberim yok neyle taşımayı düşünüyorsunuz tren vapur Uçak gemi tren uzay aracı gemi ne kadar enteresan:)))
Önemli olan para değil zaten düşünce tarzı Sonuçta o araba sizin kullanım hakkı ortak
Önlemi olan şeylerde insana böyle verdiği parayı düşündürten tiplere uyuz oluyorum. Asla senin paran benim param olmamalı zaten de Ne var yani güzelce ser örtülerini 2dk tası bitti gitti.
Parada değilim zaten eşim arabayı düşünüyor ben maneviyata önem veriyorum Ailemin arabası olsa bize ihtiyac duymazdı yardım istediler bende geliriz bayramda dedim bunun yüzünden mahcup olmak istemiyorum
Ailenin yanına gitmemek için mi acaba bahane ediyor
Gidecek goturcek bayram izni var et taşımaya mırın kırın ediyor
Naylonları serin kapaklı kaplarda taşıyın bir de o kaplari 2-3 kat poşete geçirin sorun kalmaz. Açıkçası ben de arabamda böyle bir risk istemem. Kocanı da anlıyorum ama kalp kirmaya değmez
Malına bu kadar değer verenden korkacan, evet araba bu devirde zor alınıyor pahalı falan doğru ama arabayı alma sebebi zaten bir yerden bir yere gidip bir şeyler taşımak değil mi
Merhaba canım, bu durumu yaşadığına üzüldüm. 😞 Araba ortak malınızken ve sen de büyük bir katkı sağlamışken eşinin böyle bir konuda tek başına karar vermeye çalışması seni haklı olarak rahatsız etmiştir. Bence bu tür konularda karşılıklı anlayış ve konuşmak çok önemli. Belki etin taşınmasıyla ilgili kaygılarını anlamaya çalışabilirsin ama senin de söz hakkın olduğunu unutma. İletişim kurarak bir orta yol bulmaya çalışmanız iyi olabilir. 💬🌿
Cevap
20Cevap
Buyuk kalin naylonlar satiliyo kurban icin ozel bir guzel serilir ve legen kovalarla getirilir ne kadar abartmis
Evet bagaja koycaz kapaklı kovalarla bana kokar vs diye titizleniyo bi yandan aileme olmaz desem onlar taksi otobüsle napcak valla arada kaldım
Ayip olur ailene yaptigi ayip size ihtiyac varken taksi otobus birine minnet rica etmek ana baba icin mahcup yarin bir gun onun ailesine baska bir konuda yardim etmeniz gerekecek kendini geri ceksen hos olur mu aile olunmus boyle kucuk seyler buyutulmemeli ayrica hic te koku kalmiyo aracta
Kapagini kapatma kova legenlerin camlari acin uzerine sofra bezi ort zaten et sicak olacak 1 saatlik yol kapatma et iyice sulanmasin sofra mendili (bezi) ort
Kapalı kapta taşınan etten koku çıkmaz. Ama mala aşırı sevgi, kalpten çıkmaz. Dünya malına bu kadar bağlılık, manevî bir hastalıktır. Bugün arabada et bahanesiyle ortaya çıkar, yarın başka bir meselede karşınıza çıkar.
Bu konuda eşin haklı arabaya et ve süt konmaz. kan arabaya alkarsa koku çıkmıyor. döşeme sökülmesine kadar giden bir olay oluyor.
Eti sarın sarmalayın koku yapmasın o zaman taşınır arabaya siner diye istemiyor.
Sinmez kpaklı kovaya koyuyolardı büyük kovalar akmaz akıtmaz bu poşetle koyacaklar sanıyor :(
Bence sonuna kadar haklı, arabaya et suyu bi dökülse satsan da kurtulamazsın
Bagaja koycaz kapaklı kovalarda ailemin arabası yok diye yardımcı olcak bu kdr
Risk almak istemiyor haliyle hak veriyorum
Ama bende maldan cok maneviyata önem veriyorum bu arabada istediğim olmayacaksa o kdr altın bozup neden aldık
Sen de haklısın sana hak veriyorum
Serin bi çuval bitti gitti abartılıcak bir şey değil
Evet ya ailemin arabası yok diye 1 saatlık yol getircez eti abartıyor araba kokar diye deli olıyorum
Fazla boş yapmış aç camı hiç bir şey olmaz kaç defa getirdik çok sorunsa doldurun köpüğün içine kokmaz da hem çözüm çok
o adam pimpiriklidir oğlak başak burcu falandır o
Birkaç kat poşet ile gider niye gitmesin. Küçük bir termos veya soğutucu köpük vs konulabilir.
Şerefsizlik yapıyor. Bagaja koyun bir şey olmaz.
Bu evlilik değil o zaman, senin bedenen ve maddi yönden sömürüldüğün bir düzen olmuş.
tabii ki sacma o nasil koca ya ben kadin olsam boşarım onu be
Kusura bakma da hadi ordan gitsin yani sonuçta arabanın parasının çoğunu sen vermişsin senin de söz hakkın var o arabada.
Ustune alaydin araci senin araba ama et devrilirse falan yandin
Kardeşim eşinin kafası çalışıyorsa özel muhafaza poşetleri var ondan alır eti koyarsınız beyni varsa tabi
Haklı arabaya et koyulmaz kokar kan sikinti
Strafor ile olur yoksa kokusu zor çıkıyor
kokmasın sitiyorda güzel sarılırsa sorun yok
Birak etide evde sevişin en guzel byramda aktivite
Yok valla akraba vakti
Firsatiniz olsa sevişir miydiniz
Haklı
Çok saçma
Ne olacak koyarsa😁