1 ay

Arkadaşlar müşteri hizmetlerine sinirden Kürtçe sövdüm sizce bir şey olur mu?

Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar ben Türk Telekom faturalı mobil hat kullanıyorum ve YouTube'da çok zaman geçiriyorum bu yüzden 1 hafta önce Türk Telekom mobil uygulamasından ek paketler kısmından aylık 255 TL'ye sınırsız YouTube paketi diye bir internet paketi satın aldım ama bu paketi aldığımdan YouTube kendi internet kotamdan yiyor ben de bu yüzden bugün Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım hatta şikayet kaydı oluşturmak istiyorum dedim ama müşteri temsilcisi olan kadın ilgilenmedi bile bizim paketlerimizde bir sıkıntı yok paket hattınıza tanımlanmıştır falan dedi sonra ben de sinirlendim Kürtçe olarak Türk Telekom'a sövdüm bu arada Kürd'üm ama kadın herhalde Türk'tü ve ne dediğimi anlamadı bana ne dediniz anlamadım hangi dilde konuştunuz falan dedi sonra ben de kadına ben bunu sizin yöneticilerinize söyledim eğer bu görüşme kayıt altına alınıyorsa mutlaka onlara dinletin dedim sinirden. Arkadaşlar müşteri hizmetlerine sinirden Kürtçe sövdüm sizce bir şey olur mu?

Arkadaşlar müşteri hizmetlerine sinirden Kürtçe sövdüm sizce bir şey olur mu?
Cevapla