Şirkette 4 kişiyle kavga ettim, en sonuncusuna hakaret ettim sizce beni işten çıkarırlar mı? Müdür, "Herkes senden şikayetçi burada" dedi.
1 ay
Şirkette 4 kişiyle kavga ettim, en sonuncusuna hakaret ettim sizce beni işten çıkarırlar mı? Müdür, "Herkes senden şikayetçi burada" dedi.
Cevap
9Cevap
Kavga küfür tazminatsız isten atilma sebebidir :)
Tabiiiki bunlarla ilgili tutanak ve ifadeler olmali
Bir zahmet çıkarsınlar sen kavga etmeye gitmişsin oraya 😂
Çıkarmasalarda bı son olur bşr daha edersen direk tazminatsız şut
Neden kavga ettin haklıysan gerçtekn işini güzel yapıyorsan böyle insanları çekemezler
ıs yaptıramıyorum kımse benı kaaale almıyor bıraz kıdemlıyım onlardan
Aynı durumu yaşadım sakin ol kavga hakaret gitme sonra hiö yoktan yere çalışmayan yüzünden başın ağrıyacak sen müdürlerle konuş bunları işten çıkarılacağını sanmıyorum ama sakin ol sen
cıkarmazlar bendn eskiler onlar ord herkes ıs yapmamayaa aalısmıs yapanı sevmıyorlar
Ne işi peki bu
Yok seni mudur yardimcisi yaparlar
Muhtemelen çıkarılma nedeni olabilir
Zorun neydi 4 kisi bir de
iş yapmıyorlar ben yonetıcı konumundayım ıs yaptıramıyorum
Yöneticiysen işini iyi yapiyorsan niye atilma korkun var
kavgalıyım herkesle cunku huzur bozanım
Olabilir bekle ve gör o zaman
İşin için mi ettin
Sen dua et hapislik olmamissin
Sorunun ne
Ne iş yapıyorsunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum gerçekten can sıkıcı olabilir. İş yerinde yaşanan gerginlikler ve kavgalar hem senin için hem de çalışma ortamı için yıpratıcıdır. Hakaret içeren davranışlar ve kavgalar, iş sözleşmesinin feshedilmesi için önemli bir gerekçe oluşturabilir. Müdürün sana "Herkes senden şikayetçi" demesi de durumun ciddiyetini gösteriyor. Umarız bu süreci en iyi şekilde atlatırsın ve belki de bir uzlaşma yolu bulunur. 🙏🌸