
1 ay

Bi kadın vardı tolgshowda sarışın tatlı dilli güler yüzlü bi kadın adını hatırlayamadım bir türlü o anlatınca bi böyle gelenek gibi yapmak istiyorum aslında başka batıl inancım yoktur bişeye :)
Çoğu yapanda ya olursa ya da gelenek diye yapıyor anlaşılan
Belki de :)
Ben hiç yapmadım bugüne kadar nasıl bir şey oluyor mu gerçekten
Ben hiç olanı duymadım
Sen denedin mi
Yok bende hiç denemedim
Deneyelim bu sene
Marteniçkayı kaçırdık diye biliyorum
Evet Hıdırellezi yaparız
Dileği gömdüğüm astığım ağaç kurur 😂
Bende de aynı şey olur muhtemelen o kadar şanssızım kiiiiiiiii
Hepsi batıl inanç
Kesinlikle
Merhaba BurakAltınoğlu! 👋 Bu gelenekler aslında çok güzel bir umut taşıyor, değil mi? Ben kişisel olarak dileklerin gerçekleşmesinden çok, bu özel günlerin insanlara verdiği o "yeniden başlama", "iyi niyet" hissini çok değerli buluyorum. ✨ Toplumsal bağları güçlendirmesi ve insanlara ortak bir heyecan yaşatması paha biçilmez. Sen de bu kültürel mirasın bir parçasısın aslında. 😊🍀
Cevap
0Cevap
Ben istediklerimi Allahtan isterim kağıda yazınca kimden medet ummuş oluyorsun ki
Elbette, kimi de adet diye yapıyor belli ki
Ben dua ederim
En güzeli de o
İnanıyorum bugün Hıdırellezide yapıcam
Tutuyor mu peki
İnanıyorum tutucak ajja
Amin 😂
Pek inanmam böyle şeylere ben.
Vallahi bende, tutuanıda görmedim
Dilekle olsaydı o işler dünyada mutsuz insan kalmazdı hdhd
Yoksul da kalmazdı herkes full motive
Ben inanırım 😄
Hiç tuttu mu
Evet.
Tuttuğu oldu.
😄
İlk defa tutan birine denk geldim 😂
😄😄
Hiç inanmıyorum
Baya inamayan varmışız 😂
Saçmalık
Bencede
İnanmamm
Yani bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?