Ben 12. Sınıfın sonlarına doğru sınıfta "Fetih 1453" izlemiştik. Ben küçükken de çok izlerdim. Nedense bu son izleyişim beni çok etkiledi ve Fatih Sultan hakkında 2 roman bittirdim ve Türk tarihi meraklısı oldum. Sonrasında Netflix'te yayınlanmış "The rise of an empire" diziyi bittirdim. Diziyi bilmeyenler için yabancı yapımı İstanbul'un fethini anlatan belgesel dizi karışımı bir yapı. Ben tarafsız şekilde anlatılışını beğensemde tam gerçekleri anlatmadığı için ve İstanbul'un fethini basitleştirdikleri için beğenmedim ve Fatih'in karakteride hırslı ve egoist tasvir edilmiş. Ondan sonra TRT neden Fatih hakkında dizi sunmuyor diye sorgulamıştım aklımca. Yine okulda başka bir dizi izlemiştik "Börü" ilk kez izledim ve çok iyi değildi ama güzeldi yani. Anakarakter çok yakışıklıydı ve TRT dizi yapsada Fatih'i oynasa demiştim. ve şu an TRT'de "Mehmed Fetihler Sultanı" dizisini başrolde oynuyor. Oha! dedim yani🤨Ortada TRT'nin dizi yapaçağı hakkında bilgi falanda yokken ben bunu umud etmiştim ve beş dört ay sonra fragmanlar çıktı. Bazı böyle küçük isteklerimde gerçekleşiyor. Bu en ilginç olanıydı. Kendimi simpsonlar gibi hissettim. Evren gerçekten bizi dinliyor😁 Dizi mükemmel olmasada oyuncuda çok güzel oynuyor bence. Tek oyuncu için izliyorum çünkü dizi çok provokatif geldi bana. Fatih'in karakteride hayalimdeki gibi sizinde böyle küçük istekleriniz evren tarafından gerçekleştirildi mi?



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer