1 ay

İş bulamıyorum, kaymakamdan iş istemek doğru mu ve nasıl konuşulur?

Merhaba yaşadığım ilçede nüfus yoğun, iş imkânı yok ne fabrika var ne doğru dürüst çalıştıran bir yer, İş-Kur'a gidecektim yokmuş konumda bulamadım. Çevremdekiler kaymakama git dediler. Gidip ne diyeceğim bilmiyorum iş imkânı sağlar mı? Ailem köyde, ben ilçede tekim borcum var çalışmam lazım.
İş bulamıyorum, kaymakamdan iş istemek doğru mu ve nasıl konuşulur?
Cevapla