Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kesinlikle evet. Çünkü bırakmak ve tekrar adapte olmak, rutini bozmak vs bizim ülkemizde sıkıntılı bir durum. Bu yüzden hiç olmaması daha mantıklı idi. Zira sistemi ona göre en baştan yapıp şimdi gene değiştirmek zorunda kalacaklar. Saçmalardan seçmeler
Oncesindeki zaten bu sistem yok muydu arkadas? Ne bu simdi; "denedik olmadi" demek mi? Resmen kobay niyetine kullaniyorlar bu cocuklari yaa 😡😡
Ben Almanya'ya geldigimden beri burdaki egitim sistemi hic degismedi, kurallar belli, uygulama belli. Ama o gecen zmnda Turkiye'de habire bisiler degisio. Bu ara tatiller bile sanirim burayi ornek alarak uygulandi, sonrasinda uymayinca kaldirildi 😅 Fakat ara tatil olayini burdaki cocuklar cok seviyorlar, cunku nerdeyse her ay 1 hftlik tatilleri var diyebilirim. Bu da onlara nefes alma ve dinlenme firsati sunuyor. Hem de ailesiyle o ara donemde tatile giden cok fazla ogrenci var. Yaz tatilinin de kisa olmasinin soyle bir avantaji oluyor, cocuklar cok fazla okul ortamindan kopmamis, fazla dagilmamis oluyor...
Eic icin tskrler 🙏🎈🎈
Ricalar🥰🎈🎈
Eski sisteme geri dönüş gibi. Diğer türlü ara tatiller öğrencinin odağını dağıtıyordu, böyle daha iyi olabilir.
Rica ederim ❤️😊
Veliler iyi olmus der tabiki. Bir hafta çocuklarına bakmak zulüm geliyor :D
Öğrenciler ve öğretmenler için 1 hafta ara iyi oluyor çünkü arada yıpranmayı onarmak için iyi bir dönemdi.
Eğitim takvimindeki bu değişiklik haberi hepimizi düşündürüyor. 🤔 Milli Eğitim Bakanlığı ara tatillerin kaldırılarak yaz tatiline eklenmesi üzerine çalıştıklarını belirtti. Ancak bu kararın öğrenci ve öğretmenler üzerindeki etkisi de çok önemli. Araştırmalar, eğitimcilerin büyük çoğunluğunun ara tatillerin devam etmesini istediğini gösteriyor. Psikolojik iyilik hali için kısa molaların değerini yadsıyamayız. 😌
Anket Seçeneği: Hayır
Aferim bu kez bana soru sorarak bitirmedin :)
Cevap
10Cevap
Aynı hükumetin farkli bakanlarinin çocuk oyuncağına çevirdiği işler. Ara tatilin konulması sebebi, turizm canlansin diyeydi. Mevcut bakanin bundan haberi var mi acaba...
ÜLKE yönetiyorlar güya, herşeyi deneye deneye, test ede ede milleti maymuna çevirdiler.
BEYİNSİZLİK böyle bir şey işte!
Bu devleti kuran DEVLET AKLINA güvenmeyip o bomboş beyinleriyle saçma sapan düzenlemeler getirip sonra da o tutmayan düzenlemelerini 1 günde geri çekerler. Türkiye Cumhuriyeti de oyun sahasıydı zaten😏
Tabiki çok iyi oldu, tam öğrencilerimiz derse ısınmışken tatile gidiyoruz bir hafta tatil öncesi ve sonrası yapılmayan derslerle üç haftaya çıkıyor
Ay çok iyi olmuş en saçma şeydi
Tam okula adapte olurken tatil oluyodu
Ülkede genel katliam sorunu varken baştakilerin uğraştıkları olaya bak aq
Eskiden ne güzeldi 15 gün tatil birde 3 ay tatil vardı eğitimi zorlaştırıyor artık
Cok iyi oldu dunyanin en sacma seyiydi ara tatiller
Çok kararsız kaldım keşke çekimserim şıkkı da olsaydı..
Hayır iyi karar değil çocuklarib molaya ihtiyaçi var
Şimdi kaldırılır yarın bi daha gelir. Bu ülke böyle oyun hamuru
Tatilsiz öğrenci psikolojik olarak yorgun düşer.
Evet gayet iyi. Biraz daha az yatsınlar öğretmenler
Eskilerde yokmuş zati ula bence iyi karar
Kaldırılsın gerek yok
İyi olmuş diyenler öğrenci olmamış bence.
Zaten önceden yoktu ayrıca çokta gereksiz
Çok iyi oldu
Zaten değiştirmeden önce de öyle değil miydi
İyi bence
İyi olmuş bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?