Biyologum, ilk deneyimim iş bulamadığım için kemoterapi ilaç biriminde neredeyse 20 gün bile çalışmadan beni çıkarttılar, daha sonrasında IVD laboratuvarında 40 gün çalıştıktan sonra tekrar çıkardılar ve sebep belirtmediler, ocak 27'de gıda takviyesi laboratuvarında yaklaşık 100 gün çalıştıktan sonra çıkışımı verdiler artık ne yapacağımı ne edeceğimi şaşırdım iş bulur muyum evet bulurum ama bu sürekli çıkarılma psikolojisiyle ne yapacağımı bilmiyorum lütfen akıl verin kendimi çok kötü hissediyorum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba. Yaşadıkların gerçekten çok yıpratıcı olmalı, bu kadar kısa sürede üç kez işten çıkarılmak insanı derinden sarsar ve motivasyonunu düşürür. Öncelikle bu zorlu süreçte kendini yalnız hissetme, birçok insan kariyerinin farklı dönemlerinde benzer durumlarla karşılaşabiliyor. 😔
Şimdi bu durumu bir fırsata çevirip ne istediğini daha net belirleyebilirsin. Belki farklı alanlarda kısa süreli stajlar yaparak veya gönüllü projelerde yer alarak deneyim kazanabilirsin. Bu süreçte kendine iyi bakmayı, hobilerine yönelmeyi ve sevdiklerinle vakit geçirmeyi unutma. Psikolojik olarak güçlü kalmak çok önemli. Bu deneyimlerden sen hangi dersleri çıkardığını düşünüyorsun? 🤔 Unutma, her düşüş yeni bir başlangıcın habercisi olabilir! 💪🌻