1 ay

Son 1 yılda 3 kez işten çıkarılan bir biyolog olarak psikolojimi nasıl toparlayıp kariyer planlamalıyım?

Biyologum, ilk deneyimim iş bulamadığım için kemoterapi ilaç biriminde neredeyse 20 gün bile çalışmadan beni çıkarttılar, daha sonrasında IVD laboratuvarında 40 gün çalıştıktan sonra tekrar çıkardılar ve sebep belirtmediler, ocak 27'de gıda takviyesi laboratuvarında yaklaşık 100 gün çalıştıktan sonra çıkışımı verdiler artık ne yapacağımı ne edeceğimi şaşırdım iş bulur muyum evet bulurum ama bu sürekli çıkarılma psikolojisiyle ne yapacağımı bilmiyorum lütfen akıl verin kendimi çok kötü hissediyorum.

Son 1 yılda 3 kez işten çıkarılan bir biyolog olarak psikolojimi nasıl toparlayıp kariyer planlamalıyım?
Cevapla