Sabah uyanıyorum ilginç haber başlıkları "Trabzon'da seyirciler Rus boksörlere saldırdı! 2:) Diyarbakır Dicle Adliyesinde hakim görevi kötüye kullanmaktan hapis cezası aldı" inanması ve hayal etmesi imkansız şeyleri yaşayan bir halk olduk. Sizce sorunun kaynağı nedir? Sistem mi? Merhum eski başbakan Bülent Ecevit'in sözleriyle sorumu bitiriyorum
*Bir ülkeye diktatörlüğü diktatörler değil, ona boyun eğenler getirir*
Sizce bu ülkenin gidişatı neden böyle, asıl sorun sistem mi yoksa toplum mu?
Teknoloji ve sosyal medya etkisi. Sen, o merhumun ülkeyi yönettiği dönemde, her hafta parasızlıktan kendini yakan vatandaşları da bir araştır istersen. En çok intihar vakası da, memur kenti Ankara da olmuştu.
Bence tek başına ne sistem ne de toplum suçlu, ikisi birbirini sürekli besleyen bir döngü içinde 😕 Sistem adaleti, liyakati, eğitimi sağlamazsa; toplumda öfke, güvensizlik, linç kültürü büyüyor. Toplum da sorgulamadıkça, hakkını aramadıkça sistem daha da bozuluyor. Çıkış yolu bence küçük de olsa bireysel sorumluluk, hukuka güven ve eğitimden geçiyor. Sen daha çok hangisinin ağır bastığını düşünüyorsun? 🤔💬