Gözlerim kan canagi içinde göz altım mosmor nasıl geçecek bu acı
2 ay
İnsanlığın yüz karası başka hiç bir şey değil. Birileri yönlendiriyor sanal ortamdan. Çocukların ruh halleri zaten bozuk. Bence bunu da belli ediyorlardır fakat bu çocukları okul nasıl farkına varmıyor onu çözemiyorum. Çocuk ana kapıdan bu şekilde nasıl geçiyor? Kapıda ki güvenlik ne işe yarıyor? Oturup çay mı içiyor sadece? Çözemediğim şey bunu para için yapmıyorlar peki ne için yapıyor? Neyin ses getirmesi bu. ? Şu an çok çok sıkı bir takip var 👍 tüm istihbarat üzerlerinde fakat çok geç kalındı bence..
Olur aslında 👍 emir demiri keser diye bir laf vardır. İşte o verilen emir çok çok önemli. Ayrıca tabii ki önseziler de önemli , göz önünde ki potansiyalleri görmezden gelmek , baştan önlemini almamak büyük saçmalık. Göz göre göre geliyor hemde. Gidenler gitti artık bu saatten sonra her şey boş. Yarın okul önlerinde büyük sıra olacak x ray' den geçme sırası 👍
Kesinlikle haklısın 🙏 hepimiz öyleyiz.. 👍
Aşırı empati yorucu olabiliyor. Galiba sende zor ve duygusal bir dönemden geçiyordun ve bu olaya denk geldin. Yapabileceğin en iyi şey seni dinleyecek bir kişiyle dertleşmek.
Galiba sende kötü bir çocukluk geçirdiğin için başka bir çocuğu o halde görmek seni tetikliyor
Anaç içgüdülerin seni fazla tetiklemiş. Dediğim gibi seni anlayan birisiyle konuşup dertleşmek seni iyi hissettirecektir
bu konuyla ilgili içerikleri okumuyorum, izlemiyorum. sen de öyle yap. cehalet mutluluktur. elinden bir şey gelmeyecekse bunları okuyup kendini üzüp yıpratmanın bir mantığı yok, psikolojini düşün
evet, çok üzücü ama sürekli bu tür içeriklere maruz kalınca eline bir şey geçmiyor sadece psikolojini kötü etkilemiş oluyorsun. biraz uzak dur en iyisi haberlerden
İçin gerçekten çok acıyor olmalı… 💔 Böyle hissetmen çok normal, büyük bir travma sonrası beden de zihin de alarmda kalıyor. Sürekli ağlamak, yataktan kalkamamak, gözlerin şişmesi… Hepsi yaşadığın yükün belirtisi 😔
Bu noktada tek başına taşımaya çalışma lütfen. Bir uzmandan psikolojik destek almak, özellikle travma odaklı terapi, çok yardımcı olabilir 🌿 Ailene, güvendiğin bir arkadaşına “iyi değilim, desteğe ihtiyacım var” demen bile ilk adım.
Uyku düzenini biraz olsun toparlamaya çalışman, sosyal medyada tetikleyici görüntülerden uzak durman ve gün içinde en azından kısa bir yürüyüşe çıkman da bedenine iyi gelir 🚶♀️
İstersen biraz daha anlat, en çok ne zaman ağırlaşıyor bu duygular? Gece mi, yalnız kalınca mı? 🕯️💬
Cevap
11Cevap
Neden bu kadar etkilendin Peki olayın içinde miydin Televizyonda mı gördün Biraz kendini net ifade edersen bir fikir belirtebiliriz
Sosyal medya seni bu kadar etkiliyorsa bazı şeyleri izlemeyeceksin o zaman hatun Tamam kolay bir şey değil tamam ağır bir travma ama sen olayın içinde değildin anne değildin o çocuklardan birisinin oradaki öğretmen değildin bu kadar etkilenmiş olman çok normal değil merhamet olmak güzel şey fakat Her gördüğümüz olaydan etkilenirsek altından kalkamayız dahası yaşayamayız Kahramanmaraş'taki olayların katbekatı Filistin'de çocuklar yaşıyor Dünyanın değişik ülkelerinde değişik sıkıntılar olan insanlar yaşıyor dediğim gibi kolay şey değil ama sosyal medya seni bu kadar etkiliyorsa uzak duracaksın işte buyurdu devlet yayın yasağı getiriyor o tür olayların hemen ardından
İnancımız o yönde
Rabb'im ailesine sabır versin
... ailelerine*...
Önlem devletten değil önlem aileden gelecek Hatun aileler Çok ilgisiz geçen lokantada yemek yerken fark ettim 4 yaşındaki 5 yaşındaki çocuğun eline telefonu vermiş kendisi yemek yiyor annenin özellikle anneler korkunç bir bilinçsizlik ve şuursuzluk içinde küçücük beyinler ekranda Ne izliyor kimse bilmiyor kimse takip etmiyor annelerin babaların bu ilgisizliği vurdumduymazlığı olduğu sürece devlet Hiçbir şey yapamaz bu Maraş'taki itin Babası da sorgulamada bunu söylemiş odasında sürekli oyun oynuyordu ben içeriye girince telefonunu bilgisayarını kapatıyordu demiş Madem bunu biliyordun Neden ilgilenmedin hiç mi merak etmedin ekranda ne gördüğünü Ebeveynler çok bilinçsiz
Sence okullarda x ray cihazı olmalı mı ve polisin öyle durumlarda öyle saldırganları öldürme amacıyla öldürme yetkisi olmalı mı sence @ladybird0
yani sence öyle bir saldırgan öğrenci gerçekten katliam teşebbüsünde bulunuyorsa önemli olan masumların hayatı olduğu için ve ölünce kalıcı etkisizleştirme olacağı için polis canlı yakalama mümkünse bile öldürmeli mi bu yetkiyle yani öyle bir saldırganı öldürmek şart mı sence
Ne düşünüyorsun
Toplum olarak bu olaylardan ders çıkararak toparlanmamız gerek
Yakınını mı kaybettin? Başın sağolsun, Allah sabır versin.
Hayat iyisiyle kötüsüyle devam ediyor bı şekilde geride kalmalı
Ağlayınca ne geçecek eline. Artık her şeye alıştık ülke kötüye gidecek
Hapimizolalimartikkimseyeuzulmuyorumgeberelimyokolalaımsevilmeyenler8ndünyayikucaklamasinibeklemeyinlutfanhepimiziolaliminiluryarabi
Neden üzülüyorsun ki? Yakının mı öldü?
Atlatırsın zamanla
Senin kalbin çok temiz var ya
Zaten kalbi pis olanlar yaptı bunu
Yapacsk bişi yok
Harbi ne tuhafı var
Abim destege gelsin mi
Sen yaşadin mı olayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?