2 ay

Servisciyi nereye sikayet edebilirim, enayi yerine koyuyor resmen?

G. S. L denen bir servis ağı var herkes bilir, bizim şirketin servisçileri de oradan. Çizdikleri rotayı değiştirmiyorlar kolay kolay ama sorun bu değil sorun zamanında herkesin kafasına göre rota çizdirmiş ve max 5 dk yürüyecek şekilde ayarlatmış olması. Ben başladım 15 dk yürüyorum ve evim o kadar merkezi konumdaki, bir sürü insan için içerlere giriyor arabayı sürtüyor gerginlik çıktığı bile oluyor ama ben 3 sokak aşağıdan girsen nolur abi dediğimde yapmıyor. 1 oldu, 2 oldu şikayet ettim o da işe yaramadı bizim idari işler tarafında iş yok zaten. Neyse dün baktım ikidir bir kız SADECE PİLATESE GİDECEK DİYE benim inmek istediğim yerde iniyor. Bana mıydı zulmün gerçekten? O kızı istediği yerde indiriyor şok oldum ya.

Güncellemeler
2 ay
1128383
Servisciyi nereye sikayet edebilirim, enayi yerine koyuyor resmen?
Cevapla