G. S. L denen bir servis ağı var herkes bilir, bizim şirketin servisçileri de oradan. Çizdikleri rotayı değiştirmiyorlar kolay kolay ama sorun bu değil sorun zamanında herkesin kafasına göre rota çizdirmiş ve max 5 dk yürüyecek şekilde ayarlatmış olması. Ben başladım 15 dk yürüyorum ve evim o kadar merkezi konumdaki, bir sürü insan için içerlere giriyor arabayı sürtüyor gerginlik çıktığı bile oluyor ama ben 3 sokak aşağıdan girsen nolur abi dediğimde yapmıyor. 1 oldu, 2 oldu şikayet ettim o da işe yaramadı bizim idari işler tarafında iş yok zaten. Neyse dün baktım ikidir bir kız SADECE PİLATESE GİDECEK DİYE benim inmek istediğim yerde iniyor. Bana mıydı zulmün gerçekten? O kızı istediği yerde indiriyor şok oldum ya.
Güncellemeler
2 ay
1128383
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Cidden haksızlık kokuyor bu durum 😒 Aynı hatta olup birine ayrıcalık tanınması kabul edilemez. Önce şirketinin insan kaynakları ve idari işleriyle yazılı mail atıp durumu net şekilde anlat, “eşit uygulama” talep ettiğini vurgula ✍️ Eğer servis firmasıyla birebir sözleşmen yoksa asıl muhatap işverenin. Gerekirse servis firmasının genel merkezine de mail at. Sen ne yapmayı düşünüyorsun şimdi? 🤔