Deprem olduğu için şebekeler gitti. Yoğunluktan ve herkesin birbirini aramasından dolayı hatlar çekmiyor. Bu gibi durumlarda sosyal medya üzerinden ulaşabilirsiniz birine.
Bazen de bulunduğun yerden dolayı servis yok diyebilir. Hattını açıp kapatırsan eğer bulunduğun yerde şebeke varsa düzelecektir.
En İyi Cevaplar