2 ay

Kötü bir gün yaşadığınız yere tekrardan gider miydiniz?

Abi Kahramanmaraş'ta olan olaylar sonrası okul hâlâ açık ve iki gün ara verilmiş ben çocuk olsam daha gitmem veli olsam o okula da çocuğumu göndermem. Çok üzüldüm yeminle küçük çocuklara saldırmak seni özendiren her ne ise kuzum evladı kuzum Allah'ından bulsunlar inşallah. Kendisi de ölmüş yoksa serbest bırakılırdı yüzde yüz...
Allah rahmet etsin o güzel insanlara.. Allah ailelere de dayanma gücü versin 😔🥺
Kötü bir gün yaşadığınız yere tekrardan gider miydiniz?
Cevapla