2 ay

Atanamadığı için üzülen öğretmen arkadaşlarım hâlâ bunun için üzgün müsünüz?

Ben de atanamamış bir öğretmenim ama peş peşe okullarda yaşanılan cinayet olaylarından sonra acaba bizi Allah koruyor mu diye düşünüyorum. Cidden kanım donuyor.

Atanamadığı için üzülen öğretmen arkadaşlarım hâlâ bunun için üzgün müsünüz?
Cevapla