2 ay

Türkiye neden bu kadar ataerkil, erkekler neden üstün görülürken kadınlar yargılanıyor?

Neden kadınların adına karar veriliyor neden ataerkil bir ülkeyiz erkek neden bu kadar üstün ne yaparsa hoş karşılanıyorda kadın yapılınca neden hoş karşılanmıyor

Türkiye neden bu kadar ataerkil, erkekler neden üstün görülürken kadınlar yargılanıyor?
Cevapla