Türkiye de neden kadınlar eziliyormuş gibi gösterilip aslında erkekler eziliyor?

Geçenlerde bir haber okudum, kadının teki kocasından olmayacak şekilde 3 çocuk yapmış, kocası farkedince boşanmış. Adam %100 haklı olmasına rağmen kadın bir de nafaka kazanmış. Bu nasıl adalet? Hayır sosyal hayatta zaten erkeklik yapacaz diye bütün yük sırtımızda da, bari ayrılırken adalet olsun arkadaş
Türkiye de neden kadınlar eziliyormuş gibi gösterilip aslında erkekler eziliyor?
Cevapla