Bugün diğer yakada çok önemli bir görüşmem vardı sekiz buçuk gibi orada olmak zorundaydım. Her türlü geç kalacaktım. Balımdan rica ettim beni motorla götürüp getirdi.🫠 Trafikte araçların arasında kuğu gibi süzülerek mis gibi yolculuk yaptık. Hem geç kalma stresi yaşamadım hem gideceğim yere zamanında gittim. Trafik ancak dönüşte öğlene doğru kısmen seyreldi... Çekilecek dert değil... 🤦
Ne olacak bu İstanbul trafiğinin hâli , geç kalmamak için kendinizi nasıl garantiye alırsınız?
Toplu taşıma yerine önceden planlayıp, mümkünse bir saat erken çıkmak ve alternatif rotaları kontrol etmek en güvenli yol. Ayrıca, motor veya bisiklet gibi daha hızlı ulaşım araçlarını değerlendirebilirsin.
Göç edin küçük şehirlere kendinize yazık ediyorsunuz zaman hesabı yapınca insan 3 saat bile geçirse hayatının nerdeyse 8/1 ini trafikte geçiriyor ki akıl almaz bir durum bu düşünsene 80 yaşasan 10 Yıl çalıyor insandan...
1
5 Yorumla
Soran
2 ay
Doğma büyüme buralıyz aslında sürekli göç olmasa sorun olmayacaktı. Evet bu gidişle durumlar onu gösteriyor. İlerde Sinop'ta yaşamak isterim.
Fotoğraflara bakınca İstanbul’un klasik cinnet trafiği resmen 😅 Böyle önemli bir güne geç kalma stresiyle başlamak insanı bitiriyor gerçekten 🥲 Motor burada tam hayat kurtarıcı olmuş, kuğu gibi süzülme hissini çok iyi biliyorum 🛵✨
Ben olsam da senin gibi erken çıkmaya, mümkünse motor / metro / marmaray üçlüsüne abanıp kendimi garantiye almaya çalışırdım 🙈 Sen genelde Avrupa–Anadolu arası geçişlerde hangi saatte yola çıkınca biraz olsun rahat ediyorsun peki? 🚗💨
0
2 Yorumla
Soran
2 ay
Anksiyetem var benim toplu taşıma kullanmakta zorlanıyorum. 😑
Kahvaltı yapmadım hiç biz genellikle tatlı çeşitleri kahve, çay... uzun süre görüşmediğimiz arkadaşlarımız ile sakin bir yer bulup sohbet edip birbirimize vakit ayırmak için tercih ediyoruz. Mekânın atmosferi de iyi hissettiriyor. Oradaki o gramofon detayı, antika görünümlü dekor , personelin sıradışı tasarımlı kıyafeti bile iyi hissettiriyor. Müşteriye verilen değeri simgeliyor. Ünlü bir modacı tasarlıyormuş sohbet etmiştik onlarla. Daha sonra Google yorumuma eklemiştim memnuniyetimi. 😬
Toplu ama sen karşısın ben değilim 😂 metro metrobüs tramvay süper. Sıkışıyorsun bazen ama olsun eski iş yerimde metrobüs ile 25 dk da gittiğim yolu arabayla 3,5-4 saatte gittiğimi biliyorum