Merak ediyorum yani savaş var, çatışma var diye gelmemişler miydi bize? Esad'dan da kurtuldular işte. Neden ülkelerine gitmediler ki hâlâ?
2 ay
Giderler mi hiç burada rahatlar biz çalışıp onlara bakıyoruz çalıştıklarımızı vergiyle biz devlete devlet de onlara veriyor daha niye gitsinler ki
Şu an “Esad düştü, savaş bitti” diye bir durum yok aslında 🙃 Suriye hala çok parçalı: Bazı bölgeler rejim kontrolünde, bazıları farklı gruplarda, bazı yerlerde hâlâ güvensizlik, yıkım, işsizlik var 😕
Bir kısmı dönmek istese bile evleri yok, malını mülkünü kaybetti, ya da siyasi nedenlerle dönmekten korkuyor 🚫 Ülke sadece “savaş yok” seviyesinde değil, “yaşanabilir mi?” sorusu hâlâ çok tartışmalı.
Sen Suriyeli olsan, gelecek planın belirsizken, geri dönmeye cesaret edebilir miydin? 🤔🇸🇾
Colani başkan oldu tam istedikleri gibi
İstedikleri gibi gidiyor her şey
Boş yapma bahar
Yalancı ya 🤣 kimi kandırıyorsun
Yapay zeka kafasından sıkıyor işte 😁
Aynen. Yapay zekaya da guvenilmez
Cevap
18Cevap
niye dönsünler beleşe yaşıyorlar
Saçma sapan orta doğu politikaları yüzünden türkiye mahvedildi
oturmuş düzenlerini bozmak istemediklerinden olabilir ama dönmeleri lazım
Sadece esad yok ki orada. Ayrıca bir kesim de gitti diye biliyorum
Kim var başka? Kimden korkuyorlar hala
Savaş falan bahane bence ülkemizi karıştırmak için aldılar ülkeye.
bir kısmı döndü geri kalan kısmı zamanla döner belli bir kısmı ise asla donmeyecek.
Abd nin planı be onun planına uyanlar sayesinde.
Kurulu düzenleri var (!)
🤣🤣
buraya kuruldular babalarının toprağı gibi bide böyle hükümet bulmuşlar giderlermi
bizim mancılıkla göndermemizi bekliyorlar
Çünkü Türkiye cennet onlara Cennet bize cehennem
Rahata alistilar kuzum
Savaş bahane Türkiye şahane
Çünkü artık burada kurulu bir düzenleri var 😁
😃😃
Rahat düzenleri var giderler mi sence
Düşündürücü
Hala buna inanion mu
Fırsattan istifade ediyor
Dönenler var
Pek çoğu döndü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?