2 ay

Esad düştüyse neden Suriyeliler hala ülkelerine dönmüyor, savaştan kaçmadılar mı?

Merak ediyorum yani savaş var, çatışma var diye gelmemişler miydi bize? Esad'dan da kurtuldular işte. Neden ülkelerine gitmediler ki hâlâ?
Esad düştüyse neden Suriyeliler hala ülkelerine dönmüyor, savaştan kaçmadılar mı?
Cevapla