2 ay

Sizce monarşi yönetimi yeniden gelir mi yoksa demokrasi devammı eder yoksa tamamen farklı bir sistem mi gelir?

Merhaba sizce sonsuza kadar dünya demokrasi ile mi yönetilecek yoksa yavaş yavaş eski sisteme monarşiye mi geçiş yapılacak yoksa daha farklı bir sistem mi bulunacak? Sizce 3. Dünya Savaşı nasıl etkiler?
Sizce monarşi yönetimi yeniden gelir mi yoksa demokrasi devammı eder yoksa tamamen farklı bir sistem mi gelir?
Cevapla