Ben Allah'a inancım var çok şükür. Hz. Muhammed peygamberimi de seviyorum. Ama ben bu İslamcılar yüzünden her şeyden bıktım artık.
Yemin ederim bu ülke Hristiyan bir ülkenin işgali altında olsaydı misyonerler beni kendine çekmeye çalışsaydı bile bu kadar başarılı olamazdı
Adalet ve Kalkınma Partisi ve siyasal İslamcılar bunu başardı
Mesela Netanyahu Yahudi diye katil olabiliyor. Ama Apo Müslüman diye kurucu önder oluyor
Mesela Gazze'ye giden vatandaşlıktan çıksın deniyor ama. Sırf Müslüman diye 10 kişiyi canlı canlı yakan İslam kardeşliği adı altında elini kolunu sallayarak geziyor
PKKlılar sırf Müslüman diye affediliyor. Ben bıktım sırf Müslüman diye her şeyin affedilmesinden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer