Türkiye millî takımımız galip geldi, düşüncelerini alabilir miyim sevgili Kürt kardeşim?
2 ay
Türkiye millî takımımız galip geldi, düşüncelerini alabilir miyim sevgili Kürt kardeşim?
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum.
Son günlerde, tüm yumuşama politikalarına rağmen, sosyal medyada her iki taraftan da aşırı derecede kışkırtıcı paylaşımlar yapılıyor. Bunun özel bir nedeni var. Çoğu, uykudaki bot hesaplardan yapılan bu paylaşımlar, İsrail'in politikalarına hizmet etmektedir ve ister Türk ister Kürt gibi görünsün, hiçbiri bu iki toplumun içinden kişiler değiller.
Amaç, tarafları kışkırtmak ve iç kargaşaya zemin hazırlamak.
Türkiye bu tür olayları yakın tarihimizde birçok kez yaşadı. Gezi olayları, 12 Eylül darbesi öncesi sağ-sol kavgaları hep bu şekilde başlatıldı. Bu tür olaylara karışan gerçek kişiler taraf değil, İsrail politikalarının sadece kurbanıdır.
Gelelim soruna. Özellikle PKK sempatizanı Kürtlerin sevinemediği bir gerçektir. Ancak biz Türkler için maçı Kosova gibi dost bir ülke de almış olsa üzülmezdik. PKK sempatizanı Kürtlere gelince. Kendilerine Hindistan'dan arazi almalarını tavsiye ediyorum. Çünkü biz kovalamaya başladığımızda, Ermeni sürgünü çok masumuna kalacak.
Cevap
9Cevap
şu an haberim oldu futbolu sevmem bir etkisi olmuyor bende böyle saçma şeylerin
Zar zor yendik abi kadro değeri Türkiye'den assagi olan bi takıma bir atmak nedir
Türk Kürt aynı çatı altında toplanıyo kardesim Türkiyenin dünya kupasına gitmesi hepimizin sevinci
Kürtler bu ülkeye ait değil azınlık ve mülteciler
Atalarımız da zamanında aynı bayrak altında savaştığı için biz de Türküz ve mutluyuz
Kürtlükle bunun ne alakası var
israil poposunu yalamaktan fırsat bulularsa cevaplarlar
Kurtlere onyargili gibisin.
Ülkemzin takımı kazanmış sevindik tabii ki
Başarılarının devamını dilerim
Futbolla uzaktan yakından alakam yok bu arada
Kuduruyolar ülkeleri yok diye
Gururlandim
Kürtmüsün
Hayır. Kürtlerin surat ifadesini merak ettim.
Kemerin altındakinin surat ifadesinide merak ediyormusun
Git be işine!
Sana demedim canim Çok kötüsün diye
Şu maviliye dedim
@Yasemin_683 , biliyorum 🙂
He yavrum he.
@Yasemin_683 hoşuna gitti sanırım orgi
Boş boş konuşma
@Yasemin_683 neden hoşuna gitmewinki aslında benimkide soru işte
@Yasemin_683 cinsellik sapıklıkmı oluypr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?