
Fas Milli Takımı ezan sesinden rahatsız olan İspanya' ya karşı olan galibiyetini şükür secdesi ile gösterdi. Siz yapabilirmiydiniz? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Fas Milli Takımı ezan sesinden rahatsız olan İspanya' ya karşı olan galibiyetini şükür secdesi ile gösterdi. Siz yapabilirmiydiniz? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Penaltılardan önce de Fatiha okudular, cidden fethettiler beni zaten Fas'ı tutuyordum, hem takım olarak çok iyiler hem karakter olarak ve hakettikleri galibiyet oldu. Bizim milli takımdan daha iyi oldukları şüphesiz hem futbol hem karakter olarak.
İspanya sırf Fas ile eşleşme adına, japonya bilerek yenildi ve Almanları haksız yere saf dışı bıraktı. Fas milli takımın iyi birtakım olduğunu biliyordum. Galibiyeti hak eden oyun ortaya koydular.
Fasın kalecisi zaten isoanya liginde oynuyor. Dolayısızla ispanyolları çok iyi tanıyordu. İspanya pas pas pas başka bir halt yok.
Futbola göre çok genç sayılmaz aslında. 31 yaşında Bono.. İspanya'nın 119'da kaçırdığı pozisyon var. Mesela o pozisyonu harcayan isim ispanya b liginde çoğu kes kadroya bile alınmayan isim.
Helal olsun, çok güzel cevap vermişler. Herkesin kutlaması farklıdır. Herkesten kadeh kaldırmasını bekleyemeyiz sonuçta ¢
Eyw eig için
Cevap
12Cevap
Ben dinsizim, ama kendi kararları saygı duyarım. aynı şekilde hristyan da dua edebilir.
Onlar saygısızlık yapıyorsa bunlar da haddini bildirir
Çok sevimliler ya umarım en azından yarı finallere yükselirler
Başarılı bir oyun sergilemişlerdi takdir ettim hak etti umarım bir rüya gerçek olur
Evet bence iyi yapmışlar nedense hoşuma gitti fası tutuyodum zaten
Reklam diye düşünür geçerim. Yendiyse zaten cevabını vermişler.
Hadi hep beraber şükür secdesi mi yapalım demişler saçma.
elbette yaparım. birilerine saygısızlık olmadığı sürece herkes istediği gibi sevincini gösterebilir.
Yaptıkları dini kullanıp kendilerine menfaat elde etmektir.
KAFİR ZİHNİYETİN SECDESİDİR.
120 DK 0-0 Penaltılarda ispanya saçmaladı. kaleci olmasa bile gol atamazdı ispanya. okadar saçmaladılar
müslüman takım
Tebrik ediyorum. başka ne diyebiliriz ki?
Çok güzel bir mesaj verdiler
İzledin mi maçı
Penaltılarda yendi evet
Öyleydi
Güzel bir cevap olmuş İspanya ya karşı
Turkiye de ayni sekilde yapmasi lazim Fas gibi
Olabilir normaldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?